Jorgjoh Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 I Sverige har både Katshing.se og Phone House både fått den på lager og begynt å sende den ut i dag. Samsung Sverige har sagt den skal være i butikk der neste uke. Fremdeles intet nytt fra Samsung Norge bortsett fra at den kommer en eller annen gang i Oktober. Det er rett og slett for dårlig synes nå jeg. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bestilte fra cdon siden jeg fikk mail om at overvåket produkt nå kunne bestilles, så da får vi se om den kommer :-) Lenke til kommentar
Jorgjoh Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Gjorde det samme. Det ser ut som de har fått den på lager i Sverige (sammen med en haug av andre svenske nettbutikker) så vi får se... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bestilte fra cdon siden jeg fikk mail om at overvåket produkt nå kunne bestilles, så da får vi se om den kommer :-) Var det sånn automatisk svar montro? Lurer litt på om de jobber på lørdager. Står fortsatt "ikke sendt" hos meg. Gleder meg bare litt overdrevent, hehe. 1 Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bestilte fra cdon siden jeg fikk mail om at overvåket produkt nå kunne bestilles, så da får vi se om den kommer :-) Var det sånn automatisk svar montro? Lurer litt på om de jobber på lørdager. Står fortsatt "ikke sendt" hos meg. Gleder meg bare litt overdrevent, hehe. CDON jobber også på lørdager. Lenke til kommentar
erikb Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Multicom har den på lager nå! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) bestilte fra multicom jeg http://www.multicom....at-p/c/p5274250 nå gleder jeg meg som en unge til det Endret 29. september 2012 av m4sta 1 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ser jammen meg ut som multicom har fått den på lager! 20 + tilgjengelig! Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Noen som kan bekrefte Multicom har fått det på lager? Sikkert et lite "triks" av dem for å få kjøpere.. så er litt skeptisk. Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Da var denne bestilt. Noen som vil kjøpe en 2uker gammel s3? Får prøve å appellere til Expert sin myke side og håper de str den tilbake , ellrt så får det bli finn.no. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Da var denne bestilt. Noen som vil kjøpe en 2uker gammel s3? Får prøve å appellere til Expert sin myke side og håper de str den tilbake , ellrt så får det bli finn.no. hvor bestillte du? Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Cdon.no. hadde satt på overvåking, men fikk ikke noe email varsel på note 10.1, så var bare flaks jeg så det. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg håper ikke multicom driver med salgstriks alltså, dem er jo relativt kjente. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Tipper nok det er et salgstriks.. suger. Har så innmari lyst på Note 2 nååå. 1 Lenke til kommentar
cosw Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ikke noe nytt på min ordre fra cdon enda... bestilte ca kl 8 i dag tidlig Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Men uansett så har jeg bestilt fra multicom, så gir dere beskjed på mandag om hva som skjer! Jeg blir pissed hvis det viser seg til å være lureri.. Men flere og flere butikker har jo den nå inne , så den har nok kommet til norge Lenke til kommentar
melvis Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Sendte mail til Cdon i dag ang. levering da jeg reiser utenlands snart og lurte derfor på om jeg fikk den før jeg reiste.De regnet med å få de sendt ut i løpet av mandagen ;-)) 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bestilte meg denne idag! Tok Titanium Grey Var så lei å ha kun en Samsung Galaxy SII i lomma! Gleder meg til å bruke en mobiltelefon som kan styres på 2 måter istedenfor 1! The lovely S-Pen!! 2 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fy søren.... Sett når multicom anntar de får note 2 på lager nå? -.- 14.10! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Fy søren.... Sett når multicom anntar de får note 2 på lager nå? -.- 14.10! Da får en håpe multicom har solgt ut det første partiet de har fått og neste parti ikke kommer før den datoen . om ikke blir det nok en avbestilling fra min side . En slik hallseriøs akktør skal ikke jeg ha noe å gjøre med vertfall.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå