Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II

Anbefalte innlegg

Jeg spurte om det i butikken her jeg va, og han karen sa det var støpselet som bestemte det. Så da får jeg se :p Satt den på lading nå.

Det stemmer også, støpselet til min Note2 leverer mye mer strøm enn det som fulgte med min HTC Desire S.

Men ledningen må også ha kapasitet til å overføre strømmen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Ny bruker på forumet og relativt ny eier av note 2. Ser mange har fått 4.1.2 ota eller via kies. Jeg har ikke fått hverken her eller der. Prøver å oppdatere via kies og ota og får bare at siste programvare er installert. Så her sitter jeg med 4.1.1 ennå. Noen tips?

Lenke til kommentar

Når jeg sjekket batteribruket mitt, så står det at 35 % har blitt brukt av "Maps" ..min Note 2 har ikke blitt brukt så veldig mye aktivt de siste dagene, men lurer på hvorfor Maps bruker så mye? Har det noe med GPS å gjøre? Ellers andre saker?

Takker! :)

Lenke til kommentar

Når jeg sjekket batteribruket mitt, så står det at 35 % har blitt brukt av "Maps" ..min Note 2 har ikke blitt brukt så veldig mye aktivt de siste dagene, men lurer på hvorfor Maps bruker så mye? Har det noe med GPS å gjøre? Ellers andre saker?

Takker! :)

Det kan ha noe med GPS å gjøre ja, da det bruker kartet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kjøpt på Spaceworld med telenor abonnement.

Har hatt dårlig eller ingen dekning siden i går i hus og byggninger, når jeg er ute fungerer det helt fint.

Lenke til kommentar

Det kan ha noe med GPS å gjøre ja, da det bruker kartet.

Takk for svar!

Men, har du noen grunn til at GPS skal ha brukt så mye? Jeg har IKKE brukt selve "Maps"-programmet, men kanskje et par andre apper (Facebook, Google?) som bruker GPS!? Regnes GPS og Maps som det samme programmet? Greia er at jeg har vært sengeliggende i ca en uke nå, så jeg har virkelig ikke vært på farten, og hvert fall ikke brukt Maps, eneste jeg vet er at GPS har stått på..

Takk igjen!

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Men, har du noen grunn til at GPS skal ha brukt så mye? Jeg har IKKE brukt selve "Maps"-programmet, men kanskje et par andre apper (Facebook, Google?) som bruker GPS!? Regnes GPS og Maps som det samme programmet? Greia er at jeg har vært sengeliggende i ca en uke nå, så jeg har virkelig ikke vært på farten, og hvert fall ikke brukt Maps, eneste jeg vet er at GPS har stått på..

Takk igjen!

Det kan være flere svar på. Men prøv å ha GPS av en dag eller to, å se da. Jeg har dog ikke hatt dette problemet på min.

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

Takk for svar, 6ykriss!

Robert, bare for å dobbeltsjekke, så må du -når du aktiverer blåtann- huke av en ekstra gang på "vis synlig" under valgene som kommer opp.. Av og til har jeg selv blingset på dette, men mulig du har gjort dette riktig, så da beklager jeg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Kjøpt et sånt MHL/HDMI adapter til min Note 2. Det er den riktige varianten (11pin) som skal støtte S3 og Note2, men når jeg kobler til denne funker den bare en ørliten stund, så plutselig står det på tv-skjermen "søker etter media" etter 10 sekunder kobler den seg på igjen og virker en liten stund. Dette gjentar seg i det uendelige. Noen som har hatt samme problemet? Er en Samsung TV (!) jeg bruker, dog ikke Smart-TV.

Lenke til kommentar

Robert, bare for å dobbeltsjekke, så må du -når du aktiverer blåtann- huke av en ekstra gang på "vis synlig" under valgene som kommer opp.. Av og til har jeg selv blingset på dette, men mulig du har gjort dette riktig, så da beklager jeg..

Redd jeg har prøvd dette uten hell. Enheten nekter å la seg finne. *klør meg i hodet*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...