Battaman Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg spurte om det i butikken her jeg va, og han karen sa det var støpselet som bestemte det. Så da får jeg se Satt den på lading nå. Det stemmer også, støpselet til min Note2 leverer mye mer strøm enn det som fulgte med min HTC Desire S. Men ledningen må også ha kapasitet til å overføre strømmen Lenke til kommentar
Nøtt2 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei! Ny bruker på forumet og relativt ny eier av note 2. Ser mange har fått 4.1.2 ota eller via kies. Jeg har ikke fått hverken her eller der. Prøver å oppdatere via kies og ota og får bare at siste programvare er installert. Så her sitter jeg med 4.1.1 ennå. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Has samme problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kjøpt via Telenor? Isåfall er det grunnen. Lenke til kommentar
Nøtt2 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kjøpt åpen via telenor ja. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har samme problem, men kjøpt den på Lefdal. Jeg har Telenor SIM-kort, men telefonen er kjøpt outright. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har også kjøpt via Telenor og fått 4.1.2 for lenge siden, så trenger ikke bety noe det. Lenke til kommentar
Nøtt2 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Så er det bare å smøre seg med tålmodighet da? Lenke til kommentar
NorthWest Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Finner ikke svar på følgende ved googling: Tåler disse varme ala 60-70 grader i infrarød badstu ?? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Når jeg sjekket batteribruket mitt, så står det at 35 % har blitt brukt av "Maps" ..min Note 2 har ikke blitt brukt så veldig mye aktivt de siste dagene, men lurer på hvorfor Maps bruker så mye? Har det noe med GPS å gjøre? Ellers andre saker? Takker! Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Når jeg sjekket batteribruket mitt, så står det at 35 % har blitt brukt av "Maps" ..min Note 2 har ikke blitt brukt så veldig mye aktivt de siste dagene, men lurer på hvorfor Maps bruker så mye? Har det noe med GPS å gjøre? Ellers andre saker? Takker! Det kan ha noe med GPS å gjøre ja, da det bruker kartet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kjøpt på Spaceworld med telenor abonnement. Har hatt dårlig eller ingen dekning siden i går i hus og byggninger, når jeg er ute fungerer det helt fint. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det kan ha noe med GPS å gjøre ja, da det bruker kartet. Takk for svar! Men, har du noen grunn til at GPS skal ha brukt så mye? Jeg har IKKE brukt selve "Maps"-programmet, men kanskje et par andre apper (Facebook, Google?) som bruker GPS!? Regnes GPS og Maps som det samme programmet? Greia er at jeg har vært sengeliggende i ca en uke nå, så jeg har virkelig ikke vært på farten, og hvert fall ikke brukt Maps, eneste jeg vet er at GPS har stått på.. Takk igjen! Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Takk for svar! Men, har du noen grunn til at GPS skal ha brukt så mye? Jeg har IKKE brukt selve "Maps"-programmet, men kanskje et par andre apper (Facebook, Google?) som bruker GPS!? Regnes GPS og Maps som det samme programmet? Greia er at jeg har vært sengeliggende i ca en uke nå, så jeg har virkelig ikke vært på farten, og hvert fall ikke brukt Maps, eneste jeg vet er at GPS har stått på.. Takk igjen! Det kan være flere svar på. Men prøv å ha GPS av en dag eller to, å se da. Jeg har dog ikke hatt dette problemet på min. Endret 29. januar 2013 av 6ykriss Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Prøver å koble til min trådløse Samsung-handfri, men den dukker ikke opp under enheter i menyen for båtannenheter, håndfrien fungerer strålende med andre telefoner. Har lest at Note 2 har problemer med blåtann. Er det flere som har dette problemet eventuelt en løsning? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Takk for svar, 6ykriss! Robert, bare for å dobbeltsjekke, så må du -når du aktiverer blåtann- huke av en ekstra gang på "vis synlig" under valgene som kommer opp.. Av og til har jeg selv blingset på dette, men mulig du har gjort dette riktig, så da beklager jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kjøpt et sånt MHL/HDMI adapter til min Note 2. Det er den riktige varianten (11pin) som skal støtte S3 og Note2, men når jeg kobler til denne funker den bare en ørliten stund, så plutselig står det på tv-skjermen "søker etter media" etter 10 sekunder kobler den seg på igjen og virker en liten stund. Dette gjentar seg i det uendelige. Noen som har hatt samme problemet? Er en Samsung TV (!) jeg bruker, dog ikke Smart-TV. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Robert, bare for å dobbeltsjekke, så må du -når du aktiverer blåtann- huke av en ekstra gang på "vis synlig" under valgene som kommer opp.. Av og til har jeg selv blingset på dette, men mulig du har gjort dette riktig, så da beklager jeg.. Redd jeg har prøvd dette uten hell. Enheten nekter å la seg finne. *klør meg i hodet* Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg gravde fram mitt gamle Jawbone Prime, og det koblet opp uten problemer i det hele tatt. Er du sikker på at alt er i orden med headsettet? Finner du den i det hele tatt i lista når du søker på Note II? Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Andre enn meg som savner bilderedigeringsprogrammet til note 1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå