Protrik Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 når jeg prøver å laste ned nye oppdateringen, da får jeg bare en feil beskjed; Enheten din har blitt endret. Programvareoppdateringer er ikke tilgjengelige.. jeg har prøvd å laste ned gjennom kies og fikk ikke det til. har til og med gjort factory reset, men får fortsatt samme feil meldingen.. har GT-N7100 white noen forslag? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 For min egen del, akkurat nå, så ser jeg ingen grunn til å ha 4G.. 3G går raskt nok for min del, til vanlig surfing, og der jeg har dårlig dekning vil det vel være dårlig dekning uansett om det er 3G eller 4G! Så der det fungerer bra, fungerer 3G bra nok for min del.. Skulle 4G ha blitt aktuelt, så må jeg over til tyngre saker, som filmtittig og musikkstreaming fra Spotify uten å laste ned "lokalt", eller helst filmtitting på Netflix/HBO på padden/Note2, men da trenger jeg også "ubegrenset bruk", og da kommer vel det til å koste så himla mye at det vil bli for dyrt uansett.. 1 Lenke til kommentar
gecc Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Som Bone sier over her, 3G funker fint til det meste. Jeg har ikke hatt problemer med å se film fra Netflix eller lignende over mobilnettet. Aberet er selvfølgelig mangelfull 3G dekning. 4G er vel pr nå kun å finne i de største byene? Lenke til kommentar
JGNotla Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Eg har då vert på posten og henta flip cover som eg bestille for ei god stund sidan. Syntes det ser bra ut! Men det gjer telefonen eit par millimeter tjukkare. Ellers så er NFC chip på plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 En på skolen har et skinnflipcover/kortholder til sin Note, noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Får fortsatt ikke oppdateringen, noen som kan tenke seg hvorfor. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 En på skolen har et skinnflipcover/kortholder til sin Note, noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Får fortsatt ikke oppdateringen, noen som kan tenke seg hvorfor. Sånn kortholder-flipover har også en kollega til sin iphone, tviler på det er noe problem å finne via google / ebay, osv... mytrendyphone? Jeg får heller ikke oppdateringen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Takker, fant den på mytrendyphone. Hvordan er det med skjermbeskyttelse, mtp. pennen? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det er ingen problem. Pennen virker ca 10mm fra skjermen hvis du trykker inn tuppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Okei, mulig jeg klasker på skjermbeskyttelse da. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Andre enn meg som fikk problem med "varsellyset" etter uppdaten til 4.1.2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 og problemet er... ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Noen som vet hvor mye en usb-kabel til note2 koster? Altså den man kan lade mobilen med etc. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Noen som vet hvor mye en usb-kabel til note2 koster? Altså den man kan lade mobilen med etc. Det er en helt standard micro-usb kabel. Den koster 3 knapper og 2 glansbilder. Lenke til kommentar
JGNotla Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Noen som vet hvor mye en usb-kabel til note2 koster? Altså den man kan lade mobilen med etc. Om du handler på ebay, koster det ca 1-2$. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Pass på å få en som kan levere riktig mengde strøm, jeg har prøvd å lade opp Note2 med en gammel kabel, det tar rundt 14 timer mot 2t30min med den medfølgende kabelen. Lenke til kommentar
JGNotla Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Pass på å få en som kan levere riktig mengde strøm, jeg har prøvd å lade opp Note2 med en gammel kabel, det tar rundt 14 timer mot 2t30min med den medfølgende kabelen. Den medføgjande ladaren leverer ca 2A straum. det går difor mykje raskare å lade opp telefonen. Dette er merka på ladaren. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg vet det, derfor jeg sier fra Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Andre enn meg som fikk problem med "varsellyset" etter uppdaten til 4.1.2? Jepp, og det dukker opp etter man har brukt "hurtigblikk". Da blinker den hele tiden. Har ikke funnet noen måte å skru det av på annet enn å la vær å bruke hurtigblikk. Det ser uansett ganske harry ut med den funksjonen og den reagerer hver gang noe kommer over telefonen, så jeg trur jeg skal disable den. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Pass på å få en som kan levere riktig mengde strøm, jeg har prøvd å lade opp Note2 med en gammel kabel, det tar rundt 14 timer mot 2t30min med den medfølgende kabelen. Ah, takk. Da skal jeg passe på det når jeg kjøper ny. Har vel kanskje slike i flere duppeditt-butikker? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Pass på å få en som kan levere riktig mengde strøm, jeg har prøvd å lade opp Note2 med en gammel kabel, det tar rundt 14 timer mot 2t30min med den medfølgende kabelen. Jeg spurte om det i butikken her jeg va, og han karen sa det var støpselet som bestemte det. Så da får jeg se Satt den på lading nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå