hfthomas Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Går an å bytte skjerm ja Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Første gangen Noten gikk i bakken gikk den i knas. Snøføre og flipdeksel til tross. Skjermen ser hel ut ved første øyekast men ved nærmere ettersyn ser man at den er krakkelert. Den gikk også i svart. Spørsmålet mitt nå er om noen vet om det lar seg gjøre å bytte skjerm på denne? Nå vet jeg jo ikke om det er mer som gikk i stykker enn kun skjermen. Hold fast på mobilene deres folkens. Stor skjerm har kanskje sine ulemper. er ikkje den første som har gjort det , gjor det med min note 2, to veker etter at eg fekk den og har gått med knust skjerm i 2 månder. Tenkte eg enten skal kjøpe ny skjerm på ebay eller reise ein kort tur til åsane der Camera & Videoteknikk fiksa den for 700 kr Endret 1. januar 2013 av minikai5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 La Camera & Videoteknikk, da beholder du garantien og sparer penger. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Bare så dere er klar over det, det å skifte knust glass er ikkje det samme som å skifte en ødelagt skjerm. Det Camera & Videoteknikk og andre verksteder gjør for 700kr er å skifte glasset. De skifter ikkje ødelagte skjermer. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 De skifter skjermen, har selv benyttet meg av denne tjenesten på min fars Note. Sendte tlf en mandag og hadde tlf onsdag samme uke: http://camera.no/no/artikler/samsung-quick-support-center/ Flott service Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 SKJERM og GLASS er vel 2 forskjellige ting... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 De skriver bestemt skjerm på sidene sine så tror nok det gjelder hele pakka. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Tar jeg ikke helt feil, så er glasset limt på skjermen på disse telefonene. Når glasset sprekker, må hele skjermen skiftes. Ganske sikker. Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Behøver ikke. Hårføner/varmepistol fungerer for å skille skjermen og lcden. Men blir mye penere osv om man skifter begge da Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Da var mine Note 2 bestilt! Går fra iPhone 4S.. Vurderte iPhone 5, men er så lei iOS nå (hatt iPhone siden 1. generasjon). Har vært såvidt innom Android et par ganger tidligere, men har syntes det har vært for tregt og ustabilt. Testa Note 2 med Jelly bean her om dagen og må si at Android virkelig har fått seg et løft! Gleder meg uansett sykt til å få Note 2'en i hus! 2 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har fått en oppdatering i dag? Jeg venter fremdeles, men ser at flere andre har fått den Vet dere hva som er nytt? 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har fått en oppdatering i dag? Jeg venter fremdeles, men ser at flere andre har fått den Vet dere hva som er nytt? eneste jeg fikk opp for ca 2 dager sia er oppdatering til samsung app Får vi 4.1.2 oppdatering ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hei. Har fått tak i nfc-tager og sitter å programmerer dem nå. Det jeg ikke har fått til er at etter den har åpnet spotify så må den starte musikken. Noen som vet hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Moroklompen. Poenget er at jeg skal bare klaske telefonen på dashbordet å kjøre så ordner den resten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Sendte god jul meldinger, sendte til flere personer samtidig, så oppdaget jeg at den ble sendt som MMS. Noen som vet hvorfor. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det eneste jeg kunne tenkt meg nfc tags til er på soverommet for å skru den på flymodus. Ellers ser jeg ikke noe spesielt behov for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Sendte god jul meldinger, sendte til flere personer samtidig, så oppdaget jeg at den ble sendt som MMS. Noen som vet hvorfor. Var meldingen over maks antall tegn du kan ha i en SMS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Nope, var bare et par setninger :/ Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Har dukket opp et lite irritasjonsmoment hos meg. Et par ganger om dagen får jeg varsel om at facebook økten min har utløpt. Bruker facebook for android, og det fungerer fint. Ser npr jeg prøver og logge inn via varselet jeg får, så står det facebook for samsungmobile. Kan jwg fjerne dette på noe vis. Har bladd i menyer uten å bli klok på noe. Jeg unngår alt av facebook apps utenom basis utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå