Vallhall Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Et sprm til. Må man bruke det forbaskede kies programmet til oppdateringer, eller er Samsung blitt så moderne at de med likhet med HTC kan oppdateres OTA? Takk på forhånd Lenke til kommentar
newnick Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Et sprm til. Må man bruke det forbaskede kies programmet til oppdateringer, eller er Samsung blitt så moderne at de med likhet med HTC kan oppdateres OTA? Takk på forhånd Jepp, du kan enten bruke kies eller OTA. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Jepp, du kan enten bruke kies eller OTA. Flott å høre...det var jaggu på tide- Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nå kommer snart 4.1.2 ! offisielt fra samsung Polske note 2 har allerede fått updaten 1 Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Da var 4G versjonen bestilt fra Dustin.se Gir oppdatering når den er mottatt :-) Mulig dette er et dumt spørsmål, men 'here goes: Antar at du bor i Norge og kun har norsk adresse... > Hvordan fikk du da bestilt denne fra Dustin.SE? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Takker takker for svar Noen mener tlf skal lades mange timer etter den er ferdiladet for at batteriet skal bli bedre, mens noen igjen mener den kan tas ibruk så snart den er ferdiladet, ikke vet jeg, men satser på å ta den i bruk så snart den grønne lampa lyser- Det er lenge siden dette betydde noe. Du kan bruke den så fort du klarer å åpne pakka etter at du har fått kloa i den :-) Mobilene pleier ha litt strøm (Ca 20% hvis jeg husker rett) når de ligger på oppbevaring. Det går ikke ut over batterikapasitet i det hele tatt. Antar du allerede har kost deg med den nå, men da vet du det til neste gang :-) Dersom du er mer nysgjerrig skrev Amobil en lengre artikkel om dette emnet for ikke alt for lenge siden. For øvrig er det også bedre å klattlade mobilen enn å tømme den helt og lade den fullt opp igjen. Lenke til kommentar
spinkick Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Mulig dette er et dumt spørsmål, men 'here goes: Antar at du bor i Norge og kun har norsk adresse... > Hvordan fikk du da bestilt denne fra Dustin.SE? Jeg har en bror som bor i sverige. Han har et firma der også så jeg fikk kjøpt en ny 4g Note 2 uten skatt Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hva er makshastigheten(teoretisk) til 3g kontra 4g? Jeg sjekket telefonen min med speedtest.net i går og fikk 8.3 / 1.5. Synes dette virker en smule høyt til kun å være 3g. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Makshastigheten på 3G er vel 21 Mbps, men det er også dobbel 3G som gir 42. Note II har dobbel 3G. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ok. Dataoverførings tegnet sier H+. Vil dette da si dobbel 3g? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Turbo 3G tror jeg. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Er jo dumt å kjøpe fra sverige. Har jo ikke 5 års reklamasjonsrett som i norge. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Er jo dumt å kjøpe fra sverige. Har jo ikke 5 års reklamasjonsrett som i norge. Hvem har en Note 2 i 5 år....? 1 Lenke til kommentar
jwa Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen som har fått 4.1.2 oppdateringen ? Ser folk i Danmark har begynt å få den. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Noen som har fått 4.1.2 oppdateringen ? Ser folk i Danmark har begynt å få den. Ikke i følge denne her http://www.sammobile.com/firmware/?page=3&model=GT-N7100&pcode=0&os=1&type=1#firmware kun poland som har fått den Lenke til kommentar
jwa Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 http://www.mobilsiden.dk/nyheder/stor-opdatering-pa-vej-til-galaxy-note-ii,lid.24947/ Så bare i kommentarfeltet under at 2 stykker hadde fått idag ? Martin Jakobsen · Hjørring, Nordjylland, Denmark Fik den opdatering Onsdag Morgen Via Telia. :-) for 9 timer siden Matti Lindskov Wagnholt · Social og sundhedsassistent hos Områdecenter Bytoften Fik min i morges De nye features er fede! Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skal ikke stole blindt på at Sammobile alltid er først, m4sta. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skal ikke stole blindt på at Sammobile alltid er først, m4sta. ok Lenke til kommentar
dtk Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Spotify nekter plutselig å laste ned musikk. Har ikke nettilgang står det. Alle innstillinger tilsier at programmet skal ha nettopp det. Andre programmer på mobilen funker som normalt. Den vanlige restarten hjelper ikke. Må jeg installere spotify på nytt? ? Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hvem har en Note 2 i 5 år....? Enig Note 3 neste år.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå