Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har skaffet meg en galaxy note2 denne uken og har noen spørsmål.

1.hvordan får jeg opp indikatoren på hvor mye strøm det er igjen på batteriet?.når jeg drar ned notificasion menyen får jeg bare opp den grønne sylyndern og ikke hvor mange prosent det er igjen av batteriet.

2.hvordan tar jeg kopi av skjermbildet på note 2?

Lenke til kommentar

jeg har skaffet meg en galaxy note2 denne uken og har noen spørsmål.

1.hvordan får jeg opp indikatoren på hvor mye strøm det er igjen på batteriet?.når jeg drar ned notificasion menyen får jeg bare opp den grønne sylyndern og ikke hvor mange prosent det er igjen av batteriet.

2.hvordan tar jeg kopi av skjermbildet på note 2?

1. Innstillinger > skjerm > nest nederste alternativ.

2. Kopi? Uh. Hvis du skal kopiere et bilde holder du vel bare fingeren over det inne på galleriet og velger kopier. Om du mener det å ta et skjermbilde kan du vel gjøre det ved å trykke hjem- og strømknappen inn samtidig i et sekund eller noe. Du kan vel også sveipe håndflaten over skjermen? Fungerte hvertfall med S3. På Note (første) kunne man også holde inne knappen på pennen også holde pennen på skjermen i et par sekuner. Fungerer kanskje med Note 2 og?

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Batteriprosent:

 

Menytast - Innstillinger - Skjerm - Vis batteriprosent

 

 

Screenshot:

 

- med S Pen: Hold inne knappen på S Pen og hold S Pen borti skjermen til det kommer et klikk.

- uten S Pen: Trykk og hold Power og Hjem-knappen samtidig til du hører et klikk.

- uten S Pen: Stryk hånda over skjermen mot høyre eller venstre (aktiver Meny - Innstillinger - Bevegelse)

Endret av wafler
Lenke til kommentar

Har lyst å finne ut kor praktisk det er å bruke telefonen som ark =P Eg veit at å notere med penn gir meg bedre hukkomelse enn å notere på tastatur.

 

Så om denne kan fungere når det gjelder notering i timane, ja da kan eg ikkje forvente meir ut av "mobil".

 

Jeg ville nok også vurdert Galaxy Note 10.1 til et slikt formål :-)

Lenke til kommentar

Når dere åpner programmet "E-post", opplever dere at lysstyrken på skjermen reduseres betydelig?

Kombinert med sort bakgrunn og grå skrift er mail meget vanskelig å lese i lyse (normale) omgivelser.

 

Har satt lysstyrken til maks, både med og uten auto lysjustering, - men fortsatt så justerer den seg ned. Dette ser jeg tydelig når jeg avslutter "E-post", for da lyser skjermen til...

 

Opplever dere det samme, eller er det kun hos meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...