newnick Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 En ny bug har dukket opp. Når jeg prøver å fjerne startskjermer, låser telefonen seg og touchwise restarter. Hmm... må man kjøre en full resetting eller noen som kanskje har en ide om hva som forårsaker denne konflikten? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Nå prøvde jeg ikke så lenge med onex. Skal teste videre i morgen. Er WiMp som er problemet. Fungerer utmerket med Spotify. Hmm... Hvor lang tid tror dere det tar for WiMp får ut fingeren og retter denne feilen? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Jeg ser på Note II. Det er tre muligheter jeg ser. Amazon Wireless har Sprint (200 USD + 350 USD i bindingsbrudd), AT&T (250 USD + 325 USD i bindingsbrudd), og International Version SIM-free (630 USD). - Det jeg lurer på er kan jeg bruke alle disse? Den eneste jeg vet, er International Version. - Noen som vet om Amazon Wireless kan hjelpe meg å gi denne i gave, slik at tollen blir bedre? - Noen som vet om jeg har mulighet til å betale i oppkrav? Jeg liker ikke å betale på forhånd. - Det står klart prisen på bindingsbrudd, men er det så enkelt som det er i Norge, og vil det være noen flere utfordringer jeg ikke har tenkt på? Håper på relativt raskt svar, siden det gjelder Black Friday :-) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Du får ikke sendt den i oppkrav fra utlandet. Note II koster 4200kr hos komplett.no i dag. Lenke til kommentar
Tooooom Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Da var en hvit SGN2 bestilt, siden komplett ikke ville gi samme pris på den grå Noen som vet om angreretten også gjelder mobiltelefoner solgt uten abonnement? Eller noen som vet om komplett jobber i helga? siden tenkte å ta meg en tur i morgen og ta en nærmere titt på mobilen om den faktisk vil passe til mine forholdsvise små hender (og ja, jeg vet at det kunne kanskje ha vært lurest å sett på den før jeg kjøpte, men i og med at jeg ikke hadde mulighet og tilbudet går ut i dag, så ble det som et spontant kjøp ) For er litt i tvil om den kanskje vil bli litt for stor, at det blir vanskelig å holde den/bruke det som går an med 1 hånd. Mvh Tom Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 1-håndsbruk er litt vanskelig, til tider , men du verden for en bra telefon Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 1-håndsbruk er litt vanskelig, til tider That's what she said. 2 Lenke til kommentar
Tooooom Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 1-håndsbruk er litt vanskelig, til tider , men du verden for en bra telefon Skal bli morsom å se hvordan det er å gå fra 3,5 - 5,5 vurderer virkelig sterkt et gummi deksel til denne tlf, selv om jeg hater gummi deksler på tlf'er, men i og med faren for å miste tlf'en er alt for stor Har heller aldri hat en hvit tlf/pad, noen som kan si om det vil påvirke film titting? i og med at jeg ser en del filmer/youtube på tlf'en. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Skal bli morsom å se hvordan det er å gå fra 3,5 - 5,5 vurderer virkelig sterkt et gummi deksel til denne tlf, selv om jeg hater gummi deksler på tlf'er, men i og med faren for å miste tlf'en er alt for stor Har heller aldri hat en hvit tlf/pad, noen som kan si om det vil påvirke film titting? i og med at jeg ser en del filmer/youtube på tlf'en. Har selv Note 2 i hvit! Ikke noe problem å se film på med denne "hvite" rammen rundt! Du kommer garantert til å bli fornøyd! Gikk selv fra Iphone til denne. Tenkte med en gang når jeg fikk Noten, okei... Iphone begynner å bli en liten leke. Lykke til! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) 1-håndsbruk er litt vanskelig, til tider , men du verden for en bra telefon Pfff! Beste telefonen jeg har hatt ja. Har ikke hatt ETT problem siden jeg fikk den sånn ca med en gang den kom ut Endret 23. november 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 En ny bug har dukket opp. Når jeg prøver å fjerne startskjermer, låser telefonen seg og touchwise restarter. Hmm... må man kjøre en full resetting eller noen som kanskje har en ide om hva som forårsaker denne konflikten? Jeg har ikke noe problem med det!? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Tokk å filma filamme i slowmotion, beklager loddrett video men sleit med å holde mobilen med flipcoveret og trykke på zapperen for å tenne på det Er zippo lighter i en powerking boks snudd oppned Med gangster musikk sett http://www.youtube.com/watch?v=vBkH9Ok9qcw&feature=youtu.be Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Liten langtidsrapport her: Som proffbruker i jobbsammenheng er jeg meget fornøyd med notatfunksjonene. Jeg bruker f.eks ikke post-it-lapper lengre. Skjermen gir utrolig god oversikt over agendaene mine. Det er nå endelig behagelig å legge inn avtaler osv. i kalenderen. 1 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Til dere som har note 2; fungerer matte-modusen i S Note i samme grad som den fungerer på Note 10.1? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Den fungerer på samme måte ja. Men jeg har problemer med at tekstfeltet blir for lite til at jeg får plass til hele formelen. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hmm. Ser den, men det er jo ihvertfall en nyttig funksjon å ha dersom man driver med litt hard matematikk. Nytt spørsmål; blir dere noen gang "irritert" over at det er en standard skjermoppløsning på en såpass stor skjerm? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Den fungerer på samme måte ja. Men jeg har problemer med at tekstfeltet blir for lite til at jeg får plass til hele formelen. Hvordan aktiverer jeg denne mattemodusen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hvordan aktiverer jeg denne mattemodusen? Gå inn på Snote trykk plusstegnet oppe i høyre hjørne velg note så istedenfor å velge den med penselen velger du den der det står f(x) Lenke til kommentar
newnick Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Gå inn på Snote trykk plusstegnet oppe i høyre hjørne velg note så istedenfor å velge den med penselen velger du den der det står f(x) Hmm... når jeg trykker pluss, får jeg flere maler å velge mellom, men ingen fx notat. Tror du må bruke teskjemetoden for å lose meg i riktig retning Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Hmm... når jeg trykker pluss, får jeg flere maler å velge mellom, men ingen fx notat. Tror du må bruke teskjemetoden for å lose meg i riktig retning han sa også at du skulle velge note, som i bare helt vanlig notat, og så der inne trykker du du videre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå