Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på Note II.

Det er tre muligheter jeg ser.

Amazon Wireless har Sprint (200 USD + 350 USD i bindingsbrudd), AT&T (250 USD + 325 USD i bindingsbrudd), og International Version SIM-free (630 USD).

 

- Det jeg lurer på er kan jeg bruke alle disse? Den eneste jeg vet, er International Version.

- Noen som vet om Amazon Wireless kan hjelpe meg å gi denne i gave, slik at tollen blir bedre?

- Noen som vet om jeg har mulighet til å betale i oppkrav? Jeg liker ikke å betale på forhånd.

- Det står klart prisen på bindingsbrudd, men er det så enkelt som det er i Norge, og vil det være noen flere utfordringer jeg ikke har tenkt på?

 

Håper på relativt raskt svar, siden det gjelder Black Friday :-)

Lenke til kommentar

Da var en hvit SGN2 bestilt, siden komplett ikke ville gi samme pris på den grå :(

Noen som vet om angreretten også gjelder mobiltelefoner solgt uten abonnement?

Eller noen som vet om komplett jobber i helga? siden tenkte å ta meg en tur i morgen og ta en nærmere titt på mobilen om den faktisk vil passe til mine forholdsvise små hender :p(og ja, jeg vet at det kunne kanskje ha vært lurest å sett på den før jeg kjøpte, men i og med at jeg ikke hadde mulighet og tilbudet går ut i dag, så ble det som et spontant kjøp :p)

For er litt i tvil om den kanskje vil bli litt for stor, at det blir vanskelig å holde den/bruke det som går an med 1 hånd.

Mvh Tom

Lenke til kommentar

1-håndsbruk er litt vanskelig, til tider :p , men du verden for en bra telefon :woot:

Skal bli morsom å se hvordan det er å gå fra 3,5 - 5,5 :p vurderer virkelig sterkt et gummi deksel til denne tlf, selv om jeg hater gummi deksler på tlf'er, men i og med faren for å miste tlf'en er alt for stor :D

 

Har heller aldri hat en hvit tlf/pad, noen som kan si om det vil påvirke film titting? i og med at jeg ser en del filmer/youtube på tlf'en.

Lenke til kommentar

Skal bli morsom å se hvordan det er å gå fra 3,5 - 5,5 :p vurderer virkelig sterkt et gummi deksel til denne tlf, selv om jeg hater gummi deksler på tlf'er, men i og med faren for å miste tlf'en er alt for stor :D

 

Har heller aldri hat en hvit tlf/pad, noen som kan si om det vil påvirke film titting? i og med at jeg ser en del filmer/youtube på tlf'en.

 

Har selv Note 2 i hvit! Ikke noe problem å se film på med denne "hvite" rammen rundt! Du kommer garantert til å bli fornøyd! ;)

 

Gikk selv fra Iphone til denne. Tenkte med en gang når jeg fikk Noten, okei... Iphone begynner å bli en liten leke. ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hvordan aktiverer jeg denne mattemodusen?

 

Gå inn på Snote

trykk plusstegnet oppe i høyre hjørne

velg note

så istedenfor å velge den med penselen velger du den der det står f(x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...