KOSærheim Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Blir mest sannsynlig å bestille denne snart.. Tror jeg går for grå farge, hva valgte du "KOSærheim"? En annen ting. Hvordan er hvitfargen på de nye Samsung telefonene? På GS2 er det litt blått iforhold til LCD skjermer. Noen som vet om det er blitt bedre på de nye AMOLED skjermene som fks. Galaxy S3? Valgte den hvite Grunnet at denne er absolutt nydelig Når håper dere den dukker opp i posten? 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Samsung Galaxy Note II Med Galaxy Note introduserte Samsung et nytt segment i mobilverdenen. Den var noe midt i mellom smarttelefon og nettbrett, og lot deg skrive og tegne på skjermen med en medfølgende penn. Samsung traff tydeligvis mange, for Note har, tross sin 5,3 tommer store skjerm og betydelige størrelse, solgt bra. Oppfølgeren, Galaxy Note II, byr på mer av det samme. Faktisk har skjermen vokst seg enda større, til 5,5 tommer. Likevel har de klart å gjøre selve telefonen mindre enn den forrige. Pennen, kalt S Pen, er dessuten blitt enda mer følsom, slik at den klarer å kjenne enda bedre hvor hardt du skriver. Under panseret har Samsung funnet plass til sin sterkeste systembrikke, som har en firekjerneprosessor på 1,6 GHz. Her er det også 2 GB arbeidsminne. Operativsystmet er det nye Android 4.1 Jelly Bean, som Samsung blir en av de aller første til å utstyre en kommersielt tilgjengelig telefon med. Batteriet har en kapasitet på hele 3100 mAh, noe som betyr at Note II har et av markedets kraftigste standardbatterier. Galaxy Note II kommer i salg neste måned og skal koste 5000 kroner. http://www.aftenpost...ne-6993347.html Endret 17. september 2012 av Dragavon Lenke til kommentar
Jorgjoh Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hhhmm... http://www.nordichardware.se/nyheter/442-smartphones/46618-samsung-galaxy-note-ii-nar-svenska-butiker-pa-mandag.html Noen som har hørt noe om den er fremskyndet i Norge? Lenke til kommentar
melvis Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hhhmm... http://www.nordichar...-pa-mandag.html Noen som har hørt noe om den er fremskyndet i Norge? Både Multicom og Cdon har henholdsvis 25 og 27 denne mnd som forventet på lager så vi får bare håpe og krysse fingrene ;-) Lenke til kommentar
Jorgjoh Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Det kan se ut som den er raskere på gang i en rekke andre land også? http://www.theandroidsoul.com/samsung-galaxy-note-2-price-and-release-date-for-europe-out/ Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hva i helvete er det som skjer med prisene. Totalprisen hos Multicom var 4900 når jeg forhåndsbestilte forrige uke. Nå er den på 4650ish. Lenke til kommentar
melvis Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Hva i helvete er det som skjer med prisene. Totalprisen hos Multicom var 4900 når jeg forhåndsbestilte forrige uke. Nå er den på 4650ish. Skriv til dem og be dem endre prisen på din bestilling,det gjorde jeg ;-) Endret 21. september 2012 av melvis Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Noen som vet hvordan multicom er på angrefrist? Tror jeg bestiller denne telefonen og tester en uke om jeg liker den. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Æsj... reiser utenlands igjen på onsdag, så er veldig spent på om telefonen kommer den 25. 1 Lenke til kommentar
jensanders Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Elkjøp på Karihaugen hadde Note 2 tilgjengelig for testing i går riktig nok uten stylus. Den passer ypperlig for meg:-) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Er ikke det litt meningsløst? Note 2 uten stylus til testing? En ting er at kanskje ikke alle bruker den, men at en som skal teste den mangler den, er jo helt rart? :-P Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jaja , da har jeg og kastet meg på bølgen og forhåndsbestilt denne mobilen fra multicom . Går fra Iphone 4S , så dette skal bli spennende Håper bare datoen til Multicom stemmer Lenke til kommentar
Nysgjerrig123 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Noen som vet når og hvor utstyr og tilbehør til Note 2 kommer? Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ka går dere for grå elle hvit ?? veldig usikker på ka eg ska velga -.- Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg gikk for grå vertfall 1 Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 nice Dei burde hatt svart og Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Noen som vet hva enn kan forvente seg innenfor tilbehør til note 2? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Noen som vet hva enn kan forvente seg innenfor tilbehør til note 2? Trolig alt det som har kommet til Note (1) + litt mer? Jeg skal i alle fall ha en form for kickstand, for filmer... 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 http://www.proshop.no/Mobiltelefon/Samsung-Galaxy-Note-II-Grey-2374318.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Har den på lager, men hvor sikkert er det egentlig å bestille fra den siden der? leste litt annmeldelser av den nettsiden og der så står det at dem driver å lyger når det kommer ann til lagerstatus. -_- Lenke til kommentar
blutut Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 De skriver jo : Tablet, 16 GB, 10.1" TFT, baksidekamera + frontkamera, microSD-spor, 3G Her har noen bommet grovt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå