Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, får klare meg med 3g til neste telefon. Har planlagt å ha denne tlf lenger enn et år. To tlf i året i denne prisklassen funker ikke i lengden

Jeg tror bestemt 4g blir overkill på en mobiltelefon, men skjønner godt at noen ønsker det siste av det siste. Personlig har jeg i år brukt 10.000 på telefoner, og det er helt klart for mye. Planlegger at min note2 skal henge med i svingene iallefall i minimum ett år...

 

Jaja, får klare meg med 3g til neste telefon. Har planlagt å ha denne tlf lenger enn et år. To tlf i året i denne prisklassen funker ikke i lengden

Jeg tror bestemt 4g blir overkill på en mobiltelefon, men skjønner godt at noen ønsker det siste av det siste. Personlig har jeg i år brukt 10.000 på telefoner, og det er helt klart for mye. Planlegger at min note2 skal henge med i svingene iallefall i minimum ett år...

Lenke til kommentar

Jeg tror bestemt 4g blir overkill på en mobiltelefon, men skjønner godt at noen ønsker det siste av det siste. Personlig har jeg i år brukt 10.000 på telefoner, og det er helt klart for mye. Planlegger at min note2 skal henge med i svingene iallefall i minimum ett år...

 

Om 4G blir overkill til mobiltlf. Kanskje. 3G er jo forsåvidt bra til nettlesing, men for min del som bruker mail og laster ned vedlegg, så er det kanskje bedre med 4G

 

Og selvfølgelig, de som har mobilt bredbånd blir nok fornøyde.

 

Men, om noen år igjen er nok 4g tregt. Er jo sånn det er :p

 

Uansett, jeg gidder ikke å bytte telefon nå i starten bare på grunn av det. Trur jeg skal klare å ha note 2 i et par-tre år. Uansett hva man kjøper så blir det utdatert etterhvert uansett.

Lenke til kommentar

litt offtopic: kies varsler om at den har lastet ned ny versjon av fastvare til min telefon (note 2).

men når jeg kobler til telefonen og sjekker kies er det overraskende vanskelig å finne ut hvor jeg faktisk skal navigere for å kunne oppdatere telefonen med den siste fastvaren. tips?

 

godt mulig jeg bare er blind, men syns kies er litt unødvendig knotete.

Lenke til kommentar

Jeg har en innebygd på min S3 så jeg kan bruke den uten noen form for antenne. Rart om ikke Note 2 har det. Det følger også med en app kalt FM Radio.

 

snakker du nå om FM-sender eller FM-mottaker? FM-mottaker er nemlig en selvfølge i dagens telefoner, FM sender tror jeg såvidt eksisterer på telefoner.

Men at vi kan høre radio direkte er en gledelig nyhet jeg ikke visste, og det var på tide :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...