J. Verlander Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er vel ikke 99,- i frakt litt mye? http://www.dustinhome.no/product/5010654960/samsung-galaxy-note-ii-flip-cover-silver/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er dette gjeldende for hele Europa? At 4g kommer I Q1 tenker jeg på Nei. Såg Note II LTE 4g i butikken i dag (England). Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jaja, får klare meg med 3g til neste telefon. Har planlagt å ha denne tlf lenger enn et år. To tlf i året i denne prisklassen funker ikke i lengden Lenke til kommentar
newnick Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jaja, får klare meg med 3g til neste telefon. Har planlagt å ha denne tlf lenger enn et år. To tlf i året i denne prisklassen funker ikke i lengden Jeg tror bestemt 4g blir overkill på en mobiltelefon, men skjønner godt at noen ønsker det siste av det siste. Personlig har jeg i år brukt 10.000 på telefoner, og det er helt klart for mye. Planlegger at min note2 skal henge med i svingene iallefall i minimum ett år... Jaja, får klare meg med 3g til neste telefon. Har planlagt å ha denne tlf lenger enn et år. To tlf i året i denne prisklassen funker ikke i lengden Jeg tror bestemt 4g blir overkill på en mobiltelefon, men skjønner godt at noen ønsker det siste av det siste. Personlig har jeg i år brukt 10.000 på telefoner, og det er helt klart for mye. Planlegger at min note2 skal henge med i svingene iallefall i minimum ett år... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Noen som kan annbefale billig bluetooth headsett? sånn typ 100 spenn , finner det ikke. Om noen vet om no steder så hadde det vær konge ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Har den fm-sender? Jeg har lett rundt, men finner den ikke. Er det en app jeg må laste ned eller noe? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Har den fm-sender? Jeg har lett rundt, men finner den ikke. Er det en app jeg må laste ned eller noe? FM-sender blir det vel mindre og mindre av på mobiler... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg har en innebygd på min S3 så jeg kan bruke den uten noen form for antenne. Rart om ikke Note 2 har det. Det følger også med en app kalt FM Radio. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg tror bestemt 4g blir overkill på en mobiltelefon, men skjønner godt at noen ønsker det siste av det siste. Personlig har jeg i år brukt 10.000 på telefoner, og det er helt klart for mye. Planlegger at min note2 skal henge med i svingene iallefall i minimum ett år... Om 4G blir overkill til mobiltlf. Kanskje. 3G er jo forsåvidt bra til nettlesing, men for min del som bruker mail og laster ned vedlegg, så er det kanskje bedre med 4G Og selvfølgelig, de som har mobilt bredbånd blir nok fornøyde. Men, om noen år igjen er nok 4g tregt. Er jo sånn det er Uansett, jeg gidder ikke å bytte telefon nå i starten bare på grunn av det. Trur jeg skal klare å ha note 2 i et par-tre år. Uansett hva man kjøper så blir det utdatert etterhvert uansett. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 4G meg her og 4G meg der. De fleste steder eg oppholder meg i lengre tid har eg tillgang til WiFi, mobildata er som regel koblet ut uansett 1 Lenke til kommentar
niqen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 litt offtopic: kies varsler om at den har lastet ned ny versjon av fastvare til min telefon (note 2). men når jeg kobler til telefonen og sjekker kies er det overraskende vanskelig å finne ut hvor jeg faktisk skal navigere for å kunne oppdatere telefonen med den siste fastvaren. tips? godt mulig jeg bare er blind, men syns kies er litt unødvendig knotete. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Noen som har prøvd "Ringke SLIM Premium Hard Case"? http://cgi.ebay.com/...ME:L:OC:US:3160 Endret 10. november 2012 av Will I'am Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Jeg har en innebygd på min S3 så jeg kan bruke den uten noen form for antenne. Rart om ikke Note 2 har det. Det følger også med en app kalt FM Radio. snakker du nå om FM-sender eller FM-mottaker? FM-mottaker er nemlig en selvfølge i dagens telefoner, FM sender tror jeg såvidt eksisterer på telefoner. Men at vi kan høre radio direkte er en gledelig nyhet jeg ikke visste, og det var på tide :-) Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg har en innebygd på min S3 så jeg kan bruke den uten noen form for antenne. Rart om ikke Note 2 har det. Det følger også med en app kalt FM Radio. Har du FM-sender på din S3??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Mottaker* Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg har en innebygd på min S3 så jeg kan bruke den uten noen form for antenne. Rart om ikke Note 2 har det. Det følger også med en app kalt FM Radio. Du skjønner forskjellen på radioSENDER og radioMOTTAKER? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvordan er denne vs S3 egentlig? Venter egentlig på S3 i svart, men jeg så den grå noten i butikken i dag. Fin var den. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Dersom du vil ha stooor skjerm så er note II større og bedre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Du skjønner forskjellen på radioSENDER og radioMOTTAKER? Jada, beklager Lenke til kommentar
newnick Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Noen som kan fortelle meg hvordan man slår av autokorrektur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå