Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FML !! Klarte å miste og knuse skjermen på min note 2. mista den ut av jakkelomma når eg måtte springe til bussen. Med en tilfeldighet kom noken bak meg som såg mobilen og ga den til meg. Surt :(

 

noken so veit korleis eg kan få dekka reperasjon? kjøpte den fra cdon uten binding so rekna med at einaste eg har er reklamasjon som mest sannsynlig ikkje dekka denne skaden.

 

kan eg bruke innbo/reiseforsikring ?

Lenke til kommentar

FML !! Klarte å miste og knuse skjermen på min note 2. mista den ut av jakkelomma når eg måtte springe til bussen. Med en tilfeldighet kom noken bak meg som såg mobilen og ga den til meg. Surt :(

 

noken so veit korleis eg kan få dekka reperasjon? kjøpte den fra cdon uten binding so rekna med at einaste eg har er reklamasjon som mest sannsynlig ikkje dekka denne skaden.

 

kan eg bruke innbo/reiseforsikring ?

SÅ lenge det bare er skjermen, sjekk linken:

http://www.camera.no/no/artikler/samsung-quick-support-center/

Lenke til kommentar

SÅ lenge det bare er skjermen, sjekk linken:

http://www.camera.no...support-center/

nermaste butikken ligge i bergen, men må eg fysisk levere mobilen inn eller kan eg sende den inn ? Er det bare dei som fører den premium service greia eller? snakka nemlig med en på telekiosken idag og kan sa at dei og hadde noke sånt premiumgreie men, han viste ikkje om han kunne fikse den for 700 når eg har kjøpt mobilen fra cdon

Endret av minikai5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

han viste ikkje om han kunne fikse den for 700 når eg har kjøpt mobilen fra cdon

Dra på Camera & Videoteknikk i Bergen og ta med Noten + kvittering fra CDON så får du den fikset på stedet om du betaler 700kr.
Lenke til kommentar

Den var kjipt. klarte selv å droppe mobilen på betongen da jeg skulle sette meg i bilen -_- ble bare et lite kutt på chromdelen ved s-pennen. =( Stakkars note2

Men ellers

kjøpte flipcover grå, til hvit note2 fra netshop.no idag, fikk den samme dag på pickup point i oslo

Bra kvalitet, og mobilen ser mer eksklusivt ut !

post-105797-0-24559200-1352144530_thumb.jpg

post-105797-0-36750900-1352144540_thumb.jpg

post-105797-0-64272400-1352144545_thumb.jpg

post-105797-0-45421400-1352144550_thumb.jpg

post-105797-0-08845200-1352144567_thumb.jpg

post-105797-0-53515500-1352144571_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

den ser bedre ut ja, men der stopper det for meg. føler at den både ble vanskligere å holde i, samt mer tungvinn å betjene ettersom man må åpne dette coveret hver gang man skal sjekke telefonen og/eller svare på samtaler. LED-varslene blir også totalt ubrukelige.

toppen av bløtekaka er at telefonen blir merkbart tyngre, og faktisk bittelitt tykkere med flip coveret.

 

sitter igjen med en følelse av at samsung la mest mulig prioritet på utseende og "look", fremfor det å se på det litt mer praktiske ved et slikt cover.

 

blir nok skjermfilm på meg, coveret så fint ut.. men som sagt, følte at telefonen rett og slett (og bokstavelig talt) ble tyngre i bruk, på de fleste områder.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man skrur på autocorrect?

 

 

Men ellers

kjøpte flipcover grå, til hvit note2 fra netshop.no idag, fikk den samme dag på pickup point i oslo

Bra kvalitet, og mobilen ser mer eksklusivt ut !

 

Hvor fant du den grå? Finner bare blå, hvit, orange, sort og rosa hos NetShop.no.

Endret av Knife Party
Lenke til kommentar

Hvor fant du den grå? Finner bare blå, hvit, orange, sort og rosa hos NetShop.no.

 

Er jo den her http://www.netshop.no/Avdelinger/MOBIL_GPS/Tilbehor-Mobiltelefon/Deksel/Samsung/Samsung-Flip-Cover-Galaxy-Note-II,-Sort-Sort-56477-p0000198296.aspx

 

Er ikke svart liksom, men du ser jo fargen på den. Titanium grå :p

 

 

Men jeg liker coveret, beskytter jo skjermen og den lille ekstra vekta er bare pluss for min del

Lenke til kommentar

tror jeg foretrekker å drapere en film over skjermen..

 

slik at jeg kan se LED-varsler om telefonen er på lydløs o.l..

jeg benytter meg hyppig av "swipe to see info" uten å trykke på noen

fysiske taster, og den funksjonen blir også litt hemmet av

å ha et flip cover (føler jeg).

 

befinner meg ofte i situasjoner hvor jeg kun har én hånd til rådighet, og da

blir det nokså klorete å åpne/lukke coveret. så for mitt vedkommende er vektskåla litt ujevn med

mest tyngde på ulempene, og ikke fordelene (som jeg føler er ganske få).

 

men alle har sin smak :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hei.

 

Beklager om dette har blitt tatt opp før.

Jeg prøvde å klippe til simkortet mitt for å passe (har ikke microsim), men det vil ikke klikke inn når jeg setter det inn. Finnes det et triks for å få det til å klikke på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...