6ykriss Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvordan får jeg apper over til sd-kort? Som skrevet tidligere i tråden: Går ikke dette på samsung mobiler med over android 4.0.4 Serriøst? Lagringsplassen er jo full.. Lenke til kommentar
havsula Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hei Er det nokon som har noko informasjon om kor tid 4G/LTE versjonen kjem i handel. Følast dumt og kjøpe 3G versjon no som ein verkeleg startar å bygge ut 4G nettet. Når eg kjøper ein ny telefon har eg den ofte i ein 2 års tid så det er greit å vere rusta for framtida. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er 32gb modellen i salg noen sted? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Finner den hverken på Prisjakt eller Prisguide, så tviler på at den har kommet til Norge. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Hvordan får jeg apper over til sd-kort? Som skrevet tidligere i tråden: Går ikke dette på samsung mobiler med over android 4.0.4 Serriøst? Lagringsplassen er jo full.. Kommenter her: http://www.facebook.com/SamsungNorge/posts/509580739054348?notif_t=feed_comment_reply Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fikk NFC tags i dag, men er det veldig begrensa med muligheter uten root? Har hørt at noen alternativ ikke fungerte uten root. Når jeg testa med "sove" innstillinger så fungerte det ikke en gang og skru av vibrasjonen, brukte nfc task launcher, kan det ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 FML !! Klarte å miste og knuse skjermen på min note 2. mista den ut av jakkelomma når eg måtte springe til bussen. Med en tilfeldighet kom noken bak meg som såg mobilen og ga den til meg. Surt noken so veit korleis eg kan få dekka reperasjon? kjøpte den fra cdon uten binding so rekna med at einaste eg har er reklamasjon som mest sannsynlig ikkje dekka denne skaden. kan eg bruke innbo/reiseforsikring ? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 FML !! Klarte å miste og knuse skjermen på min note 2. mista den ut av jakkelomma når eg måtte springe til bussen. Med en tilfeldighet kom noken bak meg som såg mobilen og ga den til meg. Surt noken so veit korleis eg kan få dekka reperasjon? kjøpte den fra cdon uten binding so rekna med at einaste eg har er reklamasjon som mest sannsynlig ikkje dekka denne skaden. kan eg bruke innbo/reiseforsikring ? SÅ lenge det bare er skjermen, sjekk linken: http://www.camera.no/no/artikler/samsung-quick-support-center/ Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) SÅ lenge det bare er skjermen, sjekk linken: http://www.camera.no...support-center/ nermaste butikken ligge i bergen, men må eg fysisk levere mobilen inn eller kan eg sende den inn ? Er det bare dei som fører den premium service greia eller? snakka nemlig med en på telekiosken idag og kan sa at dei og hadde noke sånt premiumgreie men, han viste ikkje om han kunne fikse den for 700 når eg har kjøpt mobilen fra cdon Endret 5. november 2012 av minikai5 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 sjekk om www.greenphones.no kan hjelpe deg med å bytte skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 han viste ikkje om han kunne fikse den for 700 når eg har kjøpt mobilen fra cdon Dra på Camera & Videoteknikk i Bergen og ta med Noten + kvittering fra CDON så får du den fikset på stedet om du betaler 700kr. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Den var kjipt. klarte selv å droppe mobilen på betongen da jeg skulle sette meg i bilen -_- ble bare et lite kutt på chromdelen ved s-pennen. =( Stakkars note2 Men ellers kjøpte flipcover grå, til hvit note2 fra netshop.no idag, fikk den samme dag på pickup point i oslo Bra kvalitet, og mobilen ser mer eksklusivt ut ! 3 Lenke til kommentar
niqen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 den ser bedre ut ja, men der stopper det for meg. føler at den både ble vanskligere å holde i, samt mer tungvinn å betjene ettersom man må åpne dette coveret hver gang man skal sjekke telefonen og/eller svare på samtaler. LED-varslene blir også totalt ubrukelige. toppen av bløtekaka er at telefonen blir merkbart tyngre, og faktisk bittelitt tykkere med flip coveret. sitter igjen med en følelse av at samsung la mest mulig prioritet på utseende og "look", fremfor det å se på det litt mer praktiske ved et slikt cover. blir nok skjermfilm på meg, coveret så fint ut.. men som sagt, følte at telefonen rett og slett (og bokstavelig talt) ble tyngre i bruk, på de fleste områder. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Noen som vet hvordan man skrur på autocorrect? Men ellers kjøpte flipcover grå, til hvit note2 fra netshop.no idag, fikk den samme dag på pickup point i oslo Bra kvalitet, og mobilen ser mer eksklusivt ut ! Hvor fant du den grå? Finner bare blå, hvit, orange, sort og rosa hos NetShop.no. Endret 5. november 2012 av Knife Party Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvor fant du den grå? Finner bare blå, hvit, orange, sort og rosa hos NetShop.no. Er jo den her http://www.netshop.no/Avdelinger/MOBIL_GPS/Tilbehor-Mobiltelefon/Deksel/Samsung/Samsung-Flip-Cover-Galaxy-Note-II,-Sort-Sort-56477-p0000198296.aspx Er ikke svart liksom, men du ser jo fargen på den. Titanium grå Men jeg liker coveret, beskytter jo skjermen og den lille ekstra vekta er bare pluss for min del Lenke til kommentar
niqen Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 tror jeg foretrekker å drapere en film over skjermen.. slik at jeg kan se LED-varsler om telefonen er på lydløs o.l.. jeg benytter meg hyppig av "swipe to see info" uten å trykke på noen fysiske taster, og den funksjonen blir også litt hemmet av å ha et flip cover (føler jeg). befinner meg ofte i situasjoner hvor jeg kun har én hånd til rådighet, og da blir det nokså klorete å åpne/lukke coveret. så for mitt vedkommende er vektskåla litt ujevn med mest tyngde på ulempene, og ikke fordelene (som jeg føler er ganske få). men alle har sin smak Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Noen som vet om en usb OTG løsning som lar deg koble til 2.4ghz usb dongle samtidig som du kobler til tv`n? Virker ikke som det lar seg gjøre Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Og der bestilte jeg en Galaxy Note II Har en Galaxy S3, men Note II fristet for mye... Endret 6. november 2012 av Will I'am Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei. Beklager om dette har blitt tatt opp før. Jeg prøvde å klippe til simkortet mitt for å passe (har ikke microsim), men det vil ikke klikke inn når jeg setter det inn. Finnes det et triks for å få det til å klikke på plass. Lenke til kommentar
einar71 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvordan custom roms kjører dere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå