rvenes Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ser ut som vi kan få trådlaus lading på Note 2! http://www.youtube.com/watch?v=vsj3IkyAqEU&feature=fvwrel Note 2'n har i allefall punkta på sida av batteriet der, trenger bare eit deksel som kan ta i mot straumen. Mulig vi mister NFC, eller så har dei kanskje bakdeksel med begge deler inni. (klikk på bildet for større versjon) Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Noen som har peiling på en god måte å eksportere bokmerkene mine fra Firefox UTEN å legge inn Firefox - jeg ønsker å bruke Googles stock nettleser som er på telefonen nå - til min elskede Note2? Må jeg bruke en app, i så fall har noen et tips til en gratis god, eller kan jeg importere via fil eller noe? Takker for alle tips! :-) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 *snip* Tror ikke jeg vil kjøpe noe 3. parts utstyr som ikke er godkjent av Samsung om det kan gå ut over garantien min. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 ÅÅÅÅ så denne frister.... Stort dillemma - kvit eller grå? Jeg har hatt hvit siden iPhone 3GS (selv om de bare er hvire på baksiden om jeg husker rett) og ville egentlig ha hvit Note2 også, men falt litt for den gråfargen og bestilte det i stede. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 http://www.mobilefun.co.uk/cat/Galaxy-Note-2-Cases.htm Lenke til kommentar
blutut Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 ÅÅÅÅ så denne frister.... Stort dillemma - kvit eller grå? Jeg har hatt hvit siden iPhone 3GS (selv om de bare er hvire på baksiden om jeg husker rett) og ville egentlig ha hvit Note2 også, men falt litt for den gråfargen og bestilte det i stede. Jeg kjøpte den grå og den er meget pen og dessuten foretrekker jeg en mørk ramme rundt skjermen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 *snip* Tror ikke jeg vil kjøpe noe 3. parts utstyr som ikke er godkjent av Samsung om det kan gå ut over garantien min. 3. part? Står jo Samsung på ladepadda der. Går ut i frå det er frå Samsung. 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg kan jo skrive (random pruktnavn) på hva som helst. Det betyr jo ikke at den respektive produsenten har produsert det. Forøvrig så tenkte jeg på dette "dekslet" og ikke på ladeplata da denne godt kan være original. Lenke til kommentar
niqen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er det noen som kan komme med noen anbefaling av apps i henhold til å utforske filer? File managing, altså. Er haugevis av apps, usikker på hvilken jeg skal velge. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg liker Root Explorer selv, men kanskje ikke så nyttig hvis du ikke har root. Med den kan du gå inn å endre filer i system-mappa osvosv. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er det noen som kan komme med noen anbefaling av apps i henhold til å utforske filer? File managing, altså. Er haugevis av apps, usikker på hvilken jeg skal velge. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobisystems.editor.office_registered Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er det noen som kan komme med noen anbefaling av apps i henhold til å utforske filer? File managing, altså. Er haugevis av apps, usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg brykte denne på Noten og synes den var både praktisk og oversiktelig https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.solid.explorer Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg bestilte i går denne: "Leather Case for Samsung Galaxy Note II GT-N7100 - Vertical Pouch Type (Black)" [...] Vi er begge kjempefornøyde med disse casene, og derfor bestiller jeg maken nå. http://www.pdair.com...type-black.html Ah... Flott du nevner dette vertikale etuiet fra PDair. Jeg har vurdert å skaffe meg et slikt etui til min nye Note II, da jeg var veldig fornøyd med samme type til min «gamle» Wave. Det eneste jeg lurer på hvordan det fungerer med tanke på skjermen. Blir det ikke en del skjolder/riper/smuss når den dras opp og dyttes ned igjen kontinuerlig? Original Samsung: http://cdon.no/elektronikk/samsung_pouch_case_for_galaxy_note_ii_-_dark_brown-21521648 1 Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det var da som pokker... Ser det ligger to forskjellige versjoner av Note 2. 4G versjonen og 3G versjonen Burde eg handle 4G versjonen? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det var da som pokker... Ser det ligger to forskjellige versjoner av Note 2. 4G versjonen og 3G versjonen Burde eg handle 4G versjonen? Tja, får du 4g der du bur da? Dei fleste vil nok klare seg fint med 3g også. Gjikk for 3g, det var før eg viste at det kom noken 4g, men så er det jo for det meste edge dekning her untatt i sentrum. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Det var da som pokker... Ser det ligger to forskjellige versjoner av Note 2. 4G versjonen og 3G versjonen Burde eg handle 4G versjonen? Tja, får du 4g der du bur da? Dei fleste vil nok klare seg fint med 3g også. Gjikk for 3g, det var før eg viste at det kom noken 4g, men så er det jo for det meste edge dekning her untatt i sentrum. Nesten så jeg vurderer å bytte, Bor midt i Trondheim, så blir ikke noe problemer med dekninga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 hvordan er batteritiden på note 2 mot 4s? hvis jeg spiller mye, så tømmer jeg fort batteriet på 2-3timer. hvordan varer det på note 2? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 blog.gsmarena.com/samsung-galaxy-note-ii-battery-life-test-is-complete-here-are-the-results/ blog.gsmarena.com/apple-iphone-4s-battery-test-is-complete-meet-our-new-champion-test/ Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 "The tests took a while to complete, for reasons you’ll see shortly." Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg kan jo skrive (random pruktnavn) på hva som helst. Det betyr jo ikke at den respektive produsenten har produsert det. Forøvrig så tenkte jeg på dette "dekslet" og ikke på ladeplata da denne godt kan være original. Nå er det ikke vanlig å skrive andres produktnavn på sine egne produkter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå