evgeny Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tlf må være satt til engelsk (us) får at google now skal svare med stemme og vise kort Lenke til kommentar
cosw Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fikk ikke stemme da heller jeg. Dere med grå, har dere en liten glippe rundt skjermen og home knappen som det samler seg støv i? Sees best i lys. Helst sollys. Sykt irriterende, på min er det sånn. Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bestilte en Note II (Titanium Grey) på DustinHome.no, sammen med 64 GB microSDXC, for fem dager siden. Ifølge sporingen er den nå ankommet postkontoret, så da blir det straks en tur på postkontoret. Så var det dette med beskyttelse, da... Er litt revet mellom flipcoveret til Samsung og FlexiShield Skin... Noen som vil anbefale/fraråde noen av alternativene? Lenke til kommentar
erikb Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fikk telefonen i går. Begynte å le da jeg så størrelsen, gode gamle HTC Desire ser latterlig liten ut i forhold! Ellers en utrolig bra telefon så langt. Planen var egentlig å levere den tilbake dersom jeg syntes den ble for stor, men det er uaktuelt allerede! 2 ting: - Noen som vet om en bra tegneapp som benytter seg av s-pen'en? - Når kommer updaten som muliggjør multi view? Så var det dette med beskyttelse, da... Er litt revet mellom flipcoveret til Samsung og FlexiShield Skin... Noen som vil anbefale/fraråde noen av alternativene? Finnes det originalt flip-cover til Note II enda? Har hørt at den til SIII hadde dårlig kvalitet og gikk fort i stykker... Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Finnes det originalt flip-cover til Note II enda? Har hørt at den til SIII hadde dårlig kvalitet og gikk fort i stykker... Vel, på denne siden ser det tilsynelatende ut som et Samsung-produkt. Og her er FlexiShield Skin. Endret 10. oktober 2012 av MrMire Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Så var det dette med beskyttelse, da... Er litt revet mellom flipcoveret til Samsung og FlexiShield Skin... Noen som vil anbefale/fraråde noen av alternativene? Står i manualen at man IKKE skal bruke skjermbeskyttelse fordi det kødder til med sensoren for s-pen osv. jeg kommer ikke til å bruke det hvertfall, har jo corning gorilla glass 2. Skaff deg heller en deksel som man vipper over. Enting jeg irriterer meg over er at nesten alle landa har nå fått den multiview updaten. Tilogmed afhanigstan og irak har fått det. Men ikke nordiske landa ! Hva skjer a? Trodde vi var siviliserte Endret 10. oktober 2012 av m4sta Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fikk ikke stemme da heller jeg. Dere med grå, har dere en liten glippe rundt skjermen og home knappen som det samler seg støv i? Sees best i lys. Helst sollys. Sykt irriterende, på min er det sånn. innstillinger på google now må også være engelsk hehe Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Skaff deg heller en deksel som man vipper over. Noen gode eksempler på dette? (Jeg trodde at Samsungs flip-cover var sånn «som man vipper over». Og FlexiShield Skin beskytter vel hele telefonen unntatt skjermen...) Endret 10. oktober 2012 av MrMire Lenke til kommentar
niqen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Skaff deg heller en deksel som man vipper over. Noen gode eksempler på dette? (Jeg trodde at Samsungs flip-cover var sånn «som man vipper over». Og FlexiShield Skin beskytter vel hele telefonen unntatt skjermen...) samsung's flip cover er som du sier et cover for skjermen som flippes over, ja. men det ses på som heldekkende beskyttelse ettersom flip coveret både består av selve coveret til skjermen, og et helt eget bakdeksel. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det ligger en tråd om det på xda. Noen som har glippe rundt skjermen som det pakker seg støv i? Syntes best i lys. Eller er jeg bare veldig pirkete? Har snart fyllt opp ingernminnet, men får fremdeles ikke til å flytte apper over til minnekortet... andre som sliter med dette? Kan du poste linken frå xda eller fortelle steg for steg hvordan jeg skal flytte? Takk. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det ligger en tråd om det på xda. Noen som har glippe rundt skjermen som det pakker seg støv i? Syntes best i lys. Eller er jeg bare veldig pirkete? Har snart fyllt opp ingernminnet, men får fremdeles ikke til å flytte apper over til minnekortet... andre som sliter med dette? Kan du poste linken frå xda eller fortelle steg for steg hvordan jeg skal flytte? Takk. trenger det jeg også. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har noen fått oppdatering om note'en er på vei fa cdon? Bestilte på søndag og ble sendt på mandag. Kom til Oslo i dag tidlig klokka 07:22 og sendt videre til Trondheim 07:58. Står at den er på vei til terminalen i Trondheim nå Når kan jeg vente å ha den på postkontoret mitt? Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei! Kanskje et litt dumt spørsmål... Men på hjem-knappen et føler jeg at det er en pappbit? Bare får den ikke av!!! Lenke til kommentar
cosw Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er det sånn på hele home knappen? Den skal være sånn tror jeg. Lenke til kommentar
Catothomassen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Noen som vet om man får noe fjernkontroll greier til Samsung Note? Har også en veldig ny Samsung Ultrabook bærbar PC Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Herlig telefon. Har prøvd meg på litt av hvert siden jeg hentet den tidligere i dag. Noe jeg imidlertid lurer på... Jeg satte inn microSDXC-kortet, men har ikke gjort noen ting. Det er kun en mappe som heter «lost.dir». Betyr det at kortet må formateres først? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har fått oppdatering idag med multiview, men vil gjerne få det av. Har ikke funnet noen i menyen enda, noe som vet? Lenke til kommentar
erikb Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har fått oppdatering idag med multiview, men vil gjerne få det av. Har ikke funnet noen i menyen enda, noe som vet? Er den kjøpt i Norge? Hvorfor vil du skru den av forresten? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Nice Endret 11. oktober 2012 av m4sta Lenke til kommentar
Beining Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nei den er kjøpt i Spania. Det er en blå slider på siden som kan være ganske irriterende til tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå