Mr Pepe Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Nå har jeg testa batteriladetiden Starta på 1 % Totalt fra 1 % til 100 % og oppladet tokk det 2 timer og 27 minutter og 40 sekunder med medfølgende laderen og i stikkkontakten. 1 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da var Note II å 64GB kort bestilt! Skal bli spennende med noe nytt etter å ha hatt iPhone siden august 07 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Blir nok kjøp av Note 2 her å. Hvilket minnekort anbefales for å få maksimalt ut av Noten?...tenkte da først å fremst på ytelse Takk på forhånd Lenke til kommentar
blutut Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjøpte dette og det funker fett: http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=210&prodid=48876 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjøpte dette og det funker fett: http://www.spaceworl...10&prodid=48876 Du kunne spart over 200kr om du kjøpte ett annet sted, Spaceworld er forjævlig dyrt. 2 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjøpte dette og det funker fett: http://www.spaceworl...10&prodid=48876 Takker takker Må vel se tester av nye HTC One X+ før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar
Catothomassen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 OH YES!! Note 2 e i hus! Unboxing skjedde før man allerede var utenfor døra på Elkjøp siden man måtte vente 30 min før gutten i opplæring hadde fått seg til å ordne ferdig micro sim til meg Da skal gammel Note taes med til Elkjøp å varsle forsikringa om at den er kaputt og trenger ny. Og om de e samarbeids villig tar jeg en Samsung Galaxy S3 istedefor en ny gammel note Har ikke bruk for både Note 1 og 2 BTW, jeg var første i Hammerfest for å få Samsung Note og jaggu var jeg ikke første denne gangen også med å få Note 2 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 OH YES!! Note 2 e i hus! Unboxing skjedde før man allerede var utenfor døra på Elkjøp siden man måtte vente 30 min før gutten i opplæring hadde fått seg til å ordne ferdig micro sim til meg Haha konge! Budde i Hammerfest før, men flytta pgs ulike årsaker.. var den første til å få note 1 på jæren, og også note 2 Da skal gammel Note taes med til Elkjøp å varsle forsikringa om at den er kaputt og trenger ny. Og om de e samarbeids villig tar jeg en Samsung Galaxy S3 istedefor en ny gammel note Har ikke bruk for både Note 1 og 2 BTW, jeg var første i Hammerfest for å få Samsung Note og jaggu var jeg ikke første denne gangen også med å få Note 2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) hvordan overfører jeg galleriet med alle mapper fra min s3 til note 2? jeg vil at det skal være likt som på min s3 Bruk s-beam så kan du overføle alt fra s3 til note2 http://www.youtube.com/watch?v=jRcTX3cCTdU Tokk å filma akvariumet mitt i sakte film mode. Teste det Endret 9. oktober 2012 av m4sta Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Må si jeg er mektig imponert over batteriet på denne telefonen! helt utrolig bra sammenlignet med 4Sen , sitter nå med 48% battteri tid igjen etter mobilen har blitt brukt til konstant musikk og sørfing i ny og ne hele dagen . Iphonen brukte å gi opp rundt klokken 5 med den type bruk Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har 15% her nå. 1 dag 14 timer. Over middels bruk Lenke til kommentar
nulenar Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har for tiden residens i USA og vurderer en Note 2. Noen som vet hvordan det er med kjøp av telefonen her borte og om den vil virke i Norge når jeg en gang i fremtiden kommer hjem? Ser blant annet på Amazon at jeg får kjøpt en ulåst internasjonal versjon som kjører på: 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 3G Network HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 Etter hva jeg har klart å finne ut så skulle vel dette i teorien fungere i Norge? Noen som har mer peiling enn hva jeg har her? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Den fungerer i Norge. Men jeg trodde du måtte ha CDMA for at den skulle fungere i USA? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Noen som får google now til å svare med stemme? Slik det er på youtube videor Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 JA, den funker i norge men noen som vet hvor man får tak i deksler heri norge? sånt at jeg slipper å vente flere uker fra hongkong Lenke til kommentar
nulenar Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Den fungerer i Norge. Men jeg trodde du måtte ha CDMA for at den skulle fungere i USA? Etter mine undersøkelser kjører AT&T og T-Mobile på GSM-nett. Min norske telefon med norsk sim fungerer her borte på de to selskapene. Er i grunn ikke så farlig om N2 ikke skulle fungere med en gang i USA da jeg har en amerikansk telefon med amerikansk simkort, og uansett da kan putte mitt norske sim i N2. Gidder bare ikke at den ikke fungerer når jeg kommer hjem Takk for svar! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Noen som får google now til å svare med stemme? Slik det er på youtube videor Si et regnestykke. Ellers lurer jeg på det samme Lenke til kommentar
niqen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) vil bare dele mine meninger og oppfatninger så langt, etter en meget bregrenset time eller to med bruk. kan avkrefte enkelte ting med en gang, ettersom jeg er særdeles pirkete av meg: * det å bruke S-Pen er en drøm. det er en veldig veldig liten forsinkelse når man skriver/bruker den, men dette er knapt merkbart. * for oss (meg inkl) som er pixelpeepers, dvs til dere som virkelig misliker at det er godt synlige pixler på telefonen.. dette er ikke noe problem. skjermen er stor, oppløsningen er grei, og med det blotte øye kan man (jeg) ikke se pixler, overhodet. jeg går fra en iphone 4, og forandringen er dramatisk. størrelsen er den største, men også hele konseptet ved å gå fra et operativsystem til et helt annet. jeg var først i tvil om skjermen på note 2 ville kunne hamle opp med apple's bastante LCD IPS teknologi, og vel.. det går så det suser skjermen er meget fargerik, naturtro, klar/"crisp" og vel så det. dessuten er telefonen overraskende responsiv. som nevnt er jeg uerfaren i android-kategorien, har hatt iphone siden 2007 til dags dato, og forandringen er på enkelte områder meget stor.. men det gjelder å kunne tilpasse seg, og etter mitt inntrykk er android HELMAKS. større valgfrihet er noe man som en tidligere iphone-bruker nesten føler som noe fremmed og ubekvemt. men note 2 er en fantastisk telefon, og for å sitere min kjære stefar: "samsung har virkelig hentet seg inn". er du i tvil, ikke vær det. note 2 er aw to the esome! jelly bean + samsung = nydelig brukeropplevelse. det tar litt tid å venne seg til, for min del.. men jeg ser med en gang hvor mye jeg har å glede meg over. første samtale med kjæresten med ny telefon (kontra min gamle iphone 4) gav også umiddelbar positiv respons. nærmest null støy, klar og fin stemme. flott telefon! Endret 10. oktober 2012 av niqen 3 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nå har jeg testet ut https://play.google....S5ldXJvcGUiXQ.. og den fungerer helt fint på note 2 ! Selvom det står at det ikke funker Mappene er helt like som på min tomtom xxl. Bare at det kjøres mye smoothre på note 2 enn xxl Kordan fikk du inn den på Note 2? Finner den ikkje i markedet på telefonen, og på play store på pc'n seier den at den er inkompatibel? Har du ein telefon som er kompatibel også laster over APK fila? Lenke til kommentar
Kur0saki Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har noen fått oppdatering om note'en er på vei fa cdon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå