Mr Pepe Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg fikk faktisk lest av ruter biletten med NFC ! Ganske kult Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Når jeg sa 5m med gåing så er det med variasjoner. Si man går 10 skritt, så kjenner telefonen at du er ute og går uten pennen inni. Dette varierer fra gang til gang. Men, man rekker som regel ikke å komme seg langt Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ser at det ikke er 4G på de telefonene som har kommet hittil. Har dukket opp en 4G utgave på Netshop. http://www.netshop.no/Avdelinger/MOBIL_GPS/Mobiltelefoner/Mobiltelefoner-u/abo-/Samsung/Samsung-Mobil-Galaxy-Note-II,-Grey-4G--56188-p0000197080.aspx Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) fått meg telefonen. hvordan får jeg alle mine apps fra galaxy s3 til note 2? jeg trodde det ble installert automatisk når man starter tlf for første gang. Det beste ville vært å overføre innstillinger, apps, mapper på startskjemen til den nye tlf slik at jeg slapp å sette opp ting på nytt. Er det mulig? Endret 8. oktober 2012 av evgeny Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ser at det ikke er 4G på de telefonene som har kommet hittil. Har dukket opp en 4G utgave på Netshop. http://www.netshop.no/Avdelinger/MOBIL_GPS/Mobiltelefoner/Mobiltelefoner-u/abo-/Samsung/Samsung-Mobil-Galaxy-Note-II,-Grey-4G--56188-p0000197080.aspx Er det bekreftet noen steder at denne kommer til å støtte norsk 4G? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg fikk faktisk lest av ruter biletten med NFC ! Ganske kult Fikk lest av Fjord1 ferjekortet mitt her også. Baapling sa telefonen. Lasta ned ein NFC reader app og fikk opp litt info. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 E det microsim i Note 2? Helt sikker? Craaaap, da må man ordne nytt simkort også Det er microsim ja. Har du Telenor, Djuice eller NetCom? Da kan du gå i en butikk å få den på stedet Du kan klippe ut... Eg gjorde det. Funka fint. Bestilte også nytt simkort på telenor.no Kortet kom dagen etter og pin koden 2 dager seinere. Bilde av klippinga mi... Stein, saks, simkort! Lenke til kommentar
Kur0saki Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har noen bestilt fra cdon igår eller søndag og fått den sendt? Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har noen bestilt fra cdon igår eller søndag og fått den sendt? Bestillte på lørdag, har fått sporingsnr, men den er kun registrert ikke innlevert. De sender vel fra Sverige så går nok noen dager ekstra. Lenke til kommentar
Kur0saki Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg bestilte med fastpris data, forlenget tror jeg må underskrive papirer før du sender den?? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 hvordan overfører jeg galleriet med alle mapper fra min s3 til note 2? jeg vil at det skal være likt som på min s3 Lenke til kommentar
cosw Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har noen bestilt fra cdon igår eller søndag og fått den sendt? Bestilte på lørdag, fått sporing men det er bare forhåndsmeldt pakke. Lenke til kommentar
niqen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) bestilte også min på lørdag, sammen med en laptop og et par ørepropper. forventer å kunne hente pakka før postkontoret stenger i kveld, men det spøker litt mtp at jeg har kveldsundervisning.. :/ /edit/ bestilte fra dustin. /edit 2/ der var pakka på plass! Endret 9. oktober 2012 av niqen Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Funker det kortet her rett inn i Note II? http://www.ebay.com/...=item19d09be4f4 Må du gjøre noe spessielt? Har lest at kortene må formaters, å at det er litt knotete å formatere 64GB micro SDXC kort? http://www.simonjstu...-using-your-pc/ Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg kjøpte hvertfall et billig 64gb kort på ebay og det gikk helt fint med det samme. Har tidligere vært i en note 10.1 om det har noe å si:/ Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da satser jeg på at det går greit jeg. Noen som vet hvem av butikkene Som selger den for rundt 4500kr, som har raskest leveringstid? Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tok en liten test fra Note 2 og min mors Huawei. Ikke vanskelig å se hvilken som har det beste bilde Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er pennen på Note II merkbart mer følsom enn på Note I? Grunnen til at jeg spør er at mutter vil oppgradere telefon og siden hun ikke vil ha korte negler ønsker hun å prøve i starten iallfall å skrive meldinger med pennen. Er dette mulig med pennen, eller blir det bare knot? Muligens et rart spørsmål, men likefullt en problemstilling. :-) Ender hun opp med Note II er det første gang jeg er misunnelig på henne når det kommer til telefon! Spørs om ikke jeg også vil bytte ut min One X til fordel for denne... Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er pennen på Note II merkbart mer følsom enn på Note I? Grunnen til at jeg spør er at mutter vil oppgradere telefon og siden hun ikke vil ha korte negler ønsker hun å prøve i starten iallfall å skrive meldinger med pennen. Er dette mulig med pennen, eller blir det bare knot? Muligens et rart spørsmål, men likefullt en problemstilling. :-) Ender hun opp med Note II er det første gang jeg er misunnelig på henne når det kommer til telefon! Spørs om ikke jeg også vil bytte ut min One X til fordel for denne... Litt OT, men men hun må jo ha enormt lange negler hvis det skal være nødvendig å bruke penn. Hvis du ser på alle rosabloggerne så har de fleste lange falske negler, og de klarer fint å skrive 1400sms og facebookmld daglig:) For å svare på spørsmålet så syns jeg det går fint å skrive mld med pennen;) Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Neida, helt vanlige "damenegler", men siden hun er vant med resistiv skjerm klarer hun ikke helt dette med å ha "flate" fingre inntil skjermen som er nødvendig med kapasativ, iallfall ikke i starten. Så da tenkte vi at en Note må være perfekt til hun venner seg til å bruke fingrene, da har hun valget med begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå