Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen as, jeg fikk ikke no hentelapp og det står fortsatt

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

04.10.2012 08:17, 0024 OSLO

Det er dårlig as, at posten må bruke 1 døgn å kjøre 20 min

Nå er det ikke slik at posten kjører kun pakka di rett etter at den er sortert. De kjører faste ruter på faste tidspunkt til postkontorer/post i butikk, morgen og ettermiddag. Av og til når lastebæreren er full til akkurat det postkontoret så blir de levert på ettermiddagen slik at de kan hentes på ettermiddagen. Ellers så ankommer pakka postkontoret på morgenen dagen etter at den er registrert på Postens Godssenter, hvis du bor i Oslo eller sentralt på østlandet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har fått sin Note 2 og går ifra å bruke Note til vanlig? Hvordan merkes størrelsen fra gamle til nye Note? :)

Den er deiligere å holde enn note 1. Den er også smalere, så føler jeg har bedre bedre kontroll over den. Ellers er den bare heeelt rå. Det finnes ikke noe lag, selv med popup play og mye annet i bakgrunn.

Føler meg litt tom nå. Sett fram til denne i så mange måneder. Så nå har jeg ikke noe å se fram til :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

står mellom S3 og note 2 for meg.. er note 2 et bedre valg?

prisforskjellen er jo minimal.. det eneste jeg mistenker jeg kanskje kommer til å evt være

litt prippen på er forskjellen på pikseltettheten mellom S3 og note 2, og om dette er merkbar forskjell.

det andre er om telefonen blir litt i største laget for mitt bruk. når det er sagt, har jeg normale hender, hvis ikke litt i største laget. :p

Lenke til kommentar

Kan de som har fått den muligens sjekke om webbrowseren har støtte for invert colors, slik som S2 har? Ser ikke det nevnt i noen reviews, men det gir jo browsingtida et betydelig løft siden det er AMOLED-skjerm.

Stemmer det også at Note II ikke har samme avtalen med Dropbox som S3 har? Ser ingenting nevnt om dette i reviews heller. S3 får jo 50GB gratis Dropbox i to år.

Lenke til kommentar

Kan de som har fått den muligens sjekke om webbrowseren har støtte for invert colors, slik som S2 har? Ser ikke det nevnt i noen reviews, men det gir jo browsingtida et betydelig løft siden det er AMOLED-skjerm.

Stemmer det også at Note II ikke har samme avtalen med Dropbox som S3 har? Ser ingenting nevnt om dette i reviews heller. S3 får jo 50GB gratis Dropbox i to år.

En mulig workaround kan jo være å sette startsiden til http://bgoog.com/

Lenke til kommentar

Dettte med invert colors var interessant. På hvilken måte blir webbrowsing raskere?

Lenke til kommentar

Ja du kan bytte farge. Byttes enkelt i innstillinger.

Jeg hadde s3 før denne så jeg har allerede 50gb, så kan ikke bevise det. Men søkte på Google og der stod det at man får 50gb.

Endret av Tasaran
Lenke til kommentar

står mellom S3 og note 2 for meg.. er note 2 et bedre valg?

prisforskjellen er jo minimal.. det eneste jeg mistenker jeg kanskje kommer til å evt være

litt prippen på er forskjellen på pikseltettheten mellom S3 og note 2, og om dette er merkbar forskjell.

det andre er om telefonen blir litt i største laget for mitt bruk. når det er sagt, har jeg normale hender, hvis ikke litt i største laget. :p

Jeg merket ikke noen forskjell. Det er en utrolig bra skjerm. Jeg ville valgt denne over s3. Den er ikke for stor og er god del bedre.

Lenke til kommentar

Ikke helt sikker på hvor jeg finner denne funksjonen i Instillinger.

Men har tuklet litt med Opera (veldig enkelt) og nå er Opera hvitt på svart.

Lenke til kommentar

Ikke helt sikker på hvor jeg finner denne funksjonen i Instillinger.

Men har tuklet litt med Opera (veldig enkelt) og nå er Opera hvitt på svart.

Instillinger i nettleseren->Tilgjengelighet->Speilvendt gjengivelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...