Leifen18 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som vet hvor langt tid ca det tar fra kristiansand til oslo med posten ? ellers er den i posten på vei til meg Noen som kan bekrefte om at den har multiview ??? Den skal ha det. Det er ikke noe alternativ at den ikke har det. Det er er som en S3 uten Smart Stay. Det skal bare ikke Være slik. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som vet hvor langt tid ca det tar fra kristiansand til oslo med posten ? ellers er den i posten på vei til meg Noen som kan bekrefte om at den har multiview ??? Har ikke funnet multiview på min ennå. Leser i xda at en firmware med multiview skal komme til den internasjonale versjonen senere. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Får popup nettleser men der vel ikke multiview? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nå som CDON faktisk har tatt over 30 timer på å i det hele tatt skifte statusen på bestillingen min fra Ikke sendt til noe annet, kansellerte jeg der også. Nå husker jeg godt hvorfor jeg bare holder meg til Komplett. Blir vell å gå tilbake til en av de få seriøse nettbutikkene da.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Får popup nettleser men der vel ikke multiview? Joda, har popup-nettleser og -notat. Men det er fortsatt ingenting i forhold til det som ble vist i den koreanske demovideoen. Nå som CDON faktisk har tatt over 30 timer på å i det hele tatt skifte statusen på bestillingen min fra Ikke sendt til noe annet, kansellerte jeg der også. Nå husker jeg godt hvorfor jeg bare holder meg til Komplett. Blir vell å gå tilbake til en av de få seriøse nettbutikkene da.. Jeg vet hvordan du har det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Henter min telefon på Posten om noen timer! Goodbye Galaxy SII du var en bra telefon da du kom til verden, nå er det Note II som skal brukes fryktelig mye! 3 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Ja, min står det Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 04.10.2012 08:17, 0024 OSLO Tror dere jeg får den i dag eller må jeg vente 1 dag til ? Lasta ned posten app, er sånn virtuell hentelapp der, men vet ikke om den er på posten her hos meg bor i oslo alltså Endret 4. oktober 2012 av m4sta Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ja, min står det Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 04.10.2012 08:17, 0024 OSLO Tror dere jeg får den i dag eller må jeg vente 1 dag til ? Lasta ned posten app, er sånn virtuell hentelapp der, men vet ikke om den er på posten her hos meg bor i oslo alltså Normalt skal du vel få en SMS fra posten hvert øyeblikk. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ser ut som posten presterer å la mobile min ligge enda et døgn i ålesund ... (60 min fra der jeg bor). Aaaah ! Er det mulig !! Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Da ligger den på posten. Drar å henter den når. Endret 4. oktober 2012 av Tasaran Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som vet hvor langt tid ca det tar fra kristiansand til oslo med posten ? ellers er den i posten på vei til meg Noen som kan bekrefte om at den har multiview ??? Den skal ha det. Det er ikke noe alternativ at den ikke har det. Det er er som en S3 uten Smart Stay. Det skal bare ikke Være slik. Jeg beklager min uttalelse. Jeg blander helt med Galaxy Note 10,1...... Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 haha, skjer med meg og... Ligger for øyeblikket i stavnger ( siden 08.30) og skal ut på jæren... ca. 40 min frå teminalen -.- Men får den i morgen da Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Faen as, jeg fikk ikke no hentelapp og det står fortsatt Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 04.10.2012 08:17, 0024 OSLO Det er dårlig as, at posten må bruke 1 døgn å kjøre 20 min 2 Lenke til kommentar
niqen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 til dere som har mottatt deres note 2; kunne dere ha kommet med inputs på hvordan skjermoppløsningen føles? er en liten pixelpeeper selv (skal bytte til enten S3 eller note 2 fra iphone 4) og er vant til høy pikseltetthet.. ettersom note 2 sin skjerm er litt under en tomme større enn skjermen på S3 regner jeg nesten med at pikslene blir en smule mer synlige.. men beklageligvis har jeg ikke fått testet note 2 personlig, så tenkte jeg bare skulle høre her! Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nja. Vet ikke jeg. Nå bruker ikke Note 2 pentile. Så regner med denne er skarpere enn S3. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg gikk fra s3 til one x og til note 2, syntes note 2 er en mellomting av s3 og one x. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har lekt meg rundt med denne! Utrolig kjapp telefon og digger S-Pen! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Instagram støttes ikke? :o Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det er vel Instagram-appen som ikkje har blitt oppdatert for Jelly Bean enda. Eg hadde noen sånne problemer når SIII var helt ny. Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det er vel Instagram-appen som ikkje har blitt oppdatert for Jelly Bean enda. Eg hadde noen sånne problemer når SIII var helt ny. Jeg har installert instsgram.så skal gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå