Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor langt tid ca det tar fra kristiansand til oslo med posten ?

ellers er den i posten på vei til meg :)

Noen som kan bekrefte om at den har multiview ???

Den skal ha det. Det er ikke noe alternativ at den ikke har det. Det er er som en S3 uten Smart Stay. Det skal bare ikke Være slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke funnet multiview på min ennå. Leser i xda at en firmware med multiview skal komme til den internasjonale versjonen senere.

Lenke til kommentar

Nå som CDON faktisk har tatt over 30 timer på å i det hele tatt skifte statusen på bestillingen min fra Ikke sendt til noe annet, kansellerte jeg der også. Nå husker jeg godt hvorfor jeg bare holder meg til Komplett. Blir vell å gå tilbake til en av de få seriøse nettbutikkene da.. :)

Lenke til kommentar

Får popup nettleser men der vel ikke multiview?

Joda, har popup-nettleser og -notat. Men det er fortsatt ingenting i forhold til det som ble vist i den koreanske demovideoen.

Nå som CDON faktisk har tatt over 30 timer på å i det hele tatt skifte statusen på bestillingen min fra Ikke sendt til noe annet, kansellerte jeg der også. Nå husker jeg godt hvorfor jeg bare holder meg til Komplett. Blir vell å gå tilbake til en av de få seriøse nettbutikkene da.. :)

Jeg vet hvordan du har det :(

Lenke til kommentar

Ja, min står det

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

04.10.2012 08:17, 0024 OSLO

Tror dere jeg får den i dag eller må jeg vente 1 dag til ? Lasta ned posten app, er sånn virtuell hentelapp der, men vet ikke om den er på posten her hos meg :p

bor i oslo alltså

Endret av m4sta
Lenke til kommentar

Ja, min står det

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

04.10.2012 08:17, 0024 OSLO

Tror dere jeg får den i dag eller må jeg vente 1 dag til ? Lasta ned posten app, er sånn virtuell hentelapp der, men vet ikke om den er på posten her hos meg :p

bor i oslo alltså

Normalt skal du vel få en SMS fra posten hvert øyeblikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den skal ha det. Det er ikke noe alternativ at den ikke har det. Det er er som en S3 uten Smart Stay. Det skal bare ikke Være slik.

Jeg beklager min uttalelse. Jeg blander helt med Galaxy Note 10,1......

Lenke til kommentar

til dere som har mottatt deres note 2; kunne dere ha kommet med inputs på hvordan

skjermoppløsningen føles? er en liten pixelpeeper selv (skal bytte til enten S3 eller note 2 fra iphone 4)

og er vant til høy pikseltetthet.. :p

ettersom note 2 sin skjerm er litt under en tomme større enn skjermen på S3 regner jeg nesten med at pikslene blir en smule mer synlige.. men beklageligvis har jeg ikke fått testet note 2 personlig, så tenkte jeg bare skulle høre her! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...