Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II

Anbefalte innlegg

Faen.*

"Hei.

Det viser seg dessverre at det har skjedd en forsinkelse på den grå telefonen i posten, vi har nå mottatt den hvite.

Den grå vil nok dessverre ikke være hos oss før i morgen eller fredag.

Med vennlig hilsen

Lena"

Jeg kansellerer bare.. herregud for noe dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte hos CDON just. Er det noen som vet om dem har begynt å sende ut den gråe versjonen?

Jeg fikk den grå fra CDon i dag. Mye finere farge enn den blå som de bruker på SIII (synes jeg ihvertfall!).

Har dessverre ikke hatt tid til å få testet den noe særlig enda.

Endret av Trond B
Lenke til kommentar

UTROLIG interessant å lese om alle oppdateringer her om hvilket posthus den ligger på og annet piss...

De fleste som skriver i denne tråden sitter å venter på telefonen sin og deler erfaringer rundt hvor de har bestilt og hvorvidt de har blitt sendt ut osv , dette er relevant for tråden sin del da svært få for øyeblikket har telefonen. Slutt å oppfør deg som en drittunge å les heller i tråder som du synst er intresange...

Forøvri ligger telefonen min i Ålesund nå så tror nok den kommer i morgen :D

• Liker 4
Lenke til kommentar

Samsung Note 2 bestilt :) Gamle Note blir sendt på reperasjon når den andre kommer :)

Følgende plager med første Note:

- Elendig batteri tid

- Telefonen låser seg når swype blir brukt

- Telefonen skrur seg av 5-6 ganger daglig

- Telefonen blir ekstremt varm når man bruker facebook, spiller eller ser på youtube osv. Samme gjelder å være på nett.

Synd at det er blitt sånn med en ellers så fantastisk telefon. Lenge leve elkjøps idiot forsikring som dekker absolutt alt så ska bruke garantien og forsikring for det det er verdt før den går ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...