Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Heldig du er!! Min er på vei til Oslo ser det ut som Den skal sørover mot Stavanger så jeg tror jeg har den til torsdag. Jeg får bare smøre på meg tålmodighetskremen jeg har Endret 2. oktober 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Da har jeg fått min! hoho *unboxe* Gratulerer! :-) Jeg kjøper min først i slutten av November, da har jeg vært i Tyrkia og sjekket prisene, samt at det er mulig at nye farger har kommet ut, slik som de gjorde med S3 :-) Tyrkia har, etter hva jeg finner, samme nettverk som i Norge, så å kjøpe uten binding der, skulle vel være akkurat det samme. Men dersom forskjellen er liten, kjøper jeg den heller i Norge, da :-) Jeg klarer ikke legge fra meg tanken om at de må ut med en hel månedslønn for å få råd til denne mobilen :-P Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skal hvertfall ha en unboxing på norsk når jeg får den Ta bilder da ? Du som har fått den 1 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Første bilde foreløpig. Ved siden av reserve-Nokiaen 2 Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Vurderer å droppe hele iPhone 5 og kjøpe denne i stedet. Den er jo et beist! 4 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Vurderer å droppe hele iPhone 5 og kjøpe denne i stedet. Den er jo et beist! Mye mer morro vil jeg påstå. Aldri hatt så mange rundt meg på jobben før... hhehe 1 Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Lyst på en grå en selv... Noen som vet om en butikk i Oslo som har den inne? Lenke til kommentar
Morten170872 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Lyst på en grå en selv... Noen som vet om en butikk i Oslo som har den inne? Jeg får min titanium grey fra elkjøp express(Bogstadveien)i morgen.Har holdt av et eksemplar Lenke til kommentar
cosw Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Lyst på en grå en selv... Noen som vet om en butikk i Oslo som har den inne? Jeg får min titanium grey fra elkjøp express(Bogstadveien)i morgen.Har holdt av et eksemplar Mye koster den der? :-) Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg får min titanium grey fra elkjøp express(Bogstadveien)i morgen.Har holdt av et eksemplar Hvor mye tar dere uten abonnement? Lenke til kommentar
erikb Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 9/10! http://www.trustedreviews.com/samsung-galaxy-note-2_Mobile-Phone_review 1 Lenke til kommentar
cosw Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nå er min sendt fra cdon :-) bestilte på lørdag. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Siba på alnabru i oslo har den inne !! æsj og jeg som må vente 1 dag til Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Første bilde foreløpig. Ved siden av reserve-Nokiaen Første bilde foreløpig. Ved siden av reserve-Nokiaen Hvordan syns du den er i bruk? 1 Lenke til kommentar
melvis Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Får min i dag fra cdon Hvor bor du i landet da ? Min ligger fremdeles i Oslo fra kl 7.35 i går, helt utrolig Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Første bilde foreløpig. Ved siden av reserve-Nokiaen Første bilde foreløpig. Ved siden av reserve-Nokiaen Hvordan syns du den er i bruk? Herlig så langt. Noen få minuser, som feks s-pennen ikke funker på touch-knappene. Ellers har to stykker på jobben bestilt note 2 i dag....hhehe 4 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Første bilde foreløpig. Ved siden av reserve-Nokiaen Første bilde foreløpig. Ved siden av reserve-Nokiaen Hvordan syns du den er i bruk? Herlig så langt. Noen få minuser, som feks s-pennen ikke funker på touch-knappene. Ellers har to stykker på jobben bestilt note 2 i dag....hhehe Akkurat det med touch knappene, var noe jeg også alltid irriterte meg over på forrige generasjons note.. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Heldige Jeg har nå sendt mail til multicom der jeg truer med kanselering av ordren hvis den ikke blir sendt ut idag Woho fikk nå bekreftelse Hei. Slik jeg kan se det vil denne bli sendt fra oss i dag. Endret 3. oktober 2012 av m4sta 1 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Heldige Jeg har nå sendt mail til multicom der jeg truer med kanselering av ordren hvis den ikke blir sendt ut idag Woho fikk nå bekreftelse Hei. Slik jeg kan se det vil denne bli sendt fra oss i dag. haha, tårte vel ikke si noe annert.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå