emil98 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) har ikke hørt me elkjøp men siden dei ikke har den på lager på nette, så tenkte eg at dei antagelig ikke får dei før lefdal ? Endret 1. oktober 2012 av emil98 Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Da avbestilte jeg også fra cdon. Var heldig. Spaceworld hadde 1 igjen, så bestilte der. Så blir en spennende dag i morra Lenke til kommentar
cosw Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Nå har plutselig cdon den på lager igjen! Og det står varene pakkes på min. Godt jeg har bestilt fra dustinhome og spaceworld i tillegg Endret 1. oktober 2012 av cosw Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Nå står det 50+tilgjengelig hos multicom nå.. ' Huffameg , er jo rene karusell dette her øøøøøøøøø, får helt vondt i meg Endret 1. oktober 2012 av m4sta 1 Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nå står det 50+tilgjengelig hos multicom nå.. ' Huffameg , er jo rene karusell dette her http://www.youtube.com/watch?v=mA0r7tc6V5s øøøøøøøøø, får helt vondt i meg Haha, dette blir kallt drop test? Displayet treffer jo aldri bakken.... -.- Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Woop woop! Ankommet en eller anna terminal i Oslo i sted, og skal til Hamar. Trolig får jeg den i dag, heheheae. 2 Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Noen som vet om telefonen har varslingslys? Lenke til kommentar
2close Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har noen kjøpt fra proshop? De skal ha fått inn i dag, men jeg vet ikke om jeg stoler på dem Jeg bestilte 20. september hos proshop og spurte nylig om en oppdatering siden de har vimset på lagerstatus. De svarte med at de har hatt problemer med plukkeroboten deres. Jeg er ganske sikker på at det ikke er hele sannheten, men det kan være riktig nok. De har ihvertfall sendt den nå og jeg forventer å få den inn før slutten av uken. Gleder meg! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da var telefonen min sendt fra lefdal ser ut som jeg gjorde det rette valget . 2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nå er jeg sykt missunelig på dere som har fått mobilen sin allerede sendt Jeg får klare meg 1 dag til Men fant ut at NOEN av firmwarene på note hadde multiveiw Der man kan ha f.eks navigering oppe og sende sms nede :O Det ser jo drit kult ut, Står om den featuren mer her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1908092 Lenke til kommentar
cosw Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fått bekreftet fra spaceworld at mob er sendt fra sverige over chatten, men ikke fått mail med sporing enda, cdon mente at den skulle bli sendt i dag, det har stått varene pakkes siden i går kveld... Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Noen som vet om telefonen har varslingslys? Ja, det har den :-) Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det noen som har bestilt fra Multicom som har fått sin som Sendt nå? Min står bare som bestilt, ikke sendt. Suger maks. Vurderer å bestille fra Lefdal.. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det noen som har bestilt fra Multicom som har fått sin som Sendt nå? Min står bare som bestilt, ikke sendt. Suger maks. Vurderer å bestille fra Lefdal.. De sa jo at den blir sendt imorgen da, så er bare å være tålmodig 1 dag til. Selvom det suger max Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Suger helt forferdelig. Har så innmari lyst på ny telefon nå.... er nok bare meg som gleder meg for mye. Tidlig jul i år. Lenke til kommentar
stue Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det mulig å få stock android på denne? eller kanskje tilnærmet stock? Orker ikke tanken på touch wiz etter å ha blitt bortskjemt med vanilla android på Nexus. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det mulig å få stock android på denne? eller kanskje tilnærmet stock? Orker ikke tanken på touch wiz etter å ha blitt bortskjemt med vanilla android på Nexus. Jepp , null problem clockworkmode er allerede blitt porta til note 2 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1901196 og allerede ligger det 2-3 rom ute. Når folk begynner å få den så kan man flashe custom rom og få den til å se hvordan man vil. Vi må bare vente Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det mulig å få stock android på denne? eller kanskje tilnærmet stock? Orker ikke tanken på touch wiz etter å ha blitt bortskjemt med vanilla android på Nexus. Det er bare å installere custom ROM, det tar nok ikke spesielt lang tid før de popper opp på nett :-) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Nå er jeg sykt missunelig på dere som har fått mobilen sin allerede sendt Jeg får klare meg 1 dag til Men fant ut at NOEN av firmwarene på note hadde multiveiw Der man kan ha f.eks navigering oppe og sende sms nede :O http://www.youtube.com/watch?v=6RjPZIndKzU Det ser jo drit kult ut, Står om den featuren mer her http://forum.xda-dev...d.php?t=1908092 Den multiview har vært standard siden de lanserte Note II, så det skal være på samtlige telefoner. Men jeg ser at interfacen på det har blitt bedre, samt at den har fått støtte for langt flere programmer. Det ser ut som om Samsung må legge inn støtten enkeltvis, though. Håper de legger til slik at alle kan legge til støtte for sin app for dette, eller gjør at det gjelder til alle apps. Til å begynne med tror jeg bare det var SMS, internett, S-Note og en eller to apps til, nå så jeg at lista var lang, og det var den hos GSMarena også, på previewen :-) Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da har jeg fått min! hoho *unboxe* 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå