Boardunicorn Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Har fått ett tilbud av en venn nå for og kjøpe denne for 2000, er det verdt det? Fortsatt en bra mobil eller? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg vet ikke hva den er verdt, men jeg hadde ikke betalt det for en Note2 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2014 Det er enda en god mobil. Men Note 4 kommer ut om 2-3 måneder, da får du sannsynligvis en ny til rundt eller under den prisen. Så jeg ville sagt nei. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 I Norge har Note II (GT-N7100) endelig fått Android 4.4.2. Bare 3 måneder forsinket og etter 4.4.4 ble lansert. Jeg trodde aldri denne dagen ville komme mtp at 4G-versjonen fikk 4.4.2 for lenge siden. Sist jeg sjekket (21.06.2014) var Samsungs nettsider ikke oppdatert med denne informasjonen, men jeg lastet ned selv via Kies 3 i går og en venn som ikke fikk over Kies lastet ned OTA. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 22. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2014 Hva er nytt ved oppdateringa, da? Noe synlig? Noe praktisk? Lenke til kommentar
Brew Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 4.4.2 tikket da vel inn for en god stund siden? Husker ikke akkurat når,men... Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Drukner i kunder etter siste oppdatering. Nettleseren som følger med dreper batteriet, flere andre apper også. Ville ikke hatt den om jeg fikk den på gullfat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Akkurat oppdatert. Foreløpig ingen bugs jeg har oppdaget. Var litt smålaggy i starten, men er nå tilbake på det samme. Likte fargeemdringene Lenke til kommentar
Brew Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hos meg var en resetting løsningen. Men ikke før jeg gjorde det for andre gang. Den slukte batteri etter oppdateringen,men er tilbake til "normalen" nå. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) 4.4.2 tikket da vel inn for en god stund siden? Husker ikke akkurat når,men... På Note 2 4G kom den i april/mai i Norge. Flere land i Europa fikk dog 4.4.2 til originale Note II i april. Jeg har forsøkt å oppdatere min originale Note II omtrent hver uke siden april uten hell. Edit: for øvrig alltid lurt å kjøre hard reset av telefonen når det har kommet ny versjon av Android. Sjelden de passer sammen ... Endret 22. juli 2014 av IT-guy Lenke til kommentar
Brew Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg har den vanlige GT-N7100 og det er flere uker siden jeg fikk 4.4.2,pluss en mindre oppdatering etterpå som gikk på stabilitets forbedringer. Lenke til kommentar
orishaug Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg fikk 4.4.2 i går. Alle apper fungerer og batteritiden har ihvertfall ikke blitt dårligere. Flaks? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Hei, jeg kan hente oppdateringa OTA, nå. Men den sier jeg ikke har plass til 440 MB på enhetsminnet eller på SD - kort. Men på enhetsminnet har jeg 550,og på SD kort har jeg 17 GB ledig... Noen hint? Og for dem som har hatt den en stund nå, er det batteribug eller ikke? Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hei, jeg kan hente oppdateringa OTA, nå. Men den sier jeg ikke har plass til 440 MB på enhetsminnet eller på SD - kort. Men på enhetsminnet har jeg 550,og på SD kort har jeg 17 GB ledig... Noen hint? Og for dem som har hatt den en stund nå, er det batteribug eller ikke? OTA fungerte fint hos meg. Samme gode batteritid som før. Bl. a. FM-radioen er blitt ny og mer brukervennlig. Ta en omstart på telefonen før du oppdaterer, så går det sikkert på neste forsøk! Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Har knust glasset på min kjære Note2. Glasset henger fortsatt på og alt fungerer. Noen som har gjør-det-selv-tips så jeg kan holde liv i den til Note 4 kommer i butikken? Kan jeg for eksempel dekke hele skjermen med glassfiberduk og lime den på med klar poly-uretan-lakk eller epoxy og regne med at den fungerer nesten like bra etterpå? :confused: Endret 10. september 2014 av Doffen jr. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Regner med vi bare kan glemme android 5 (lollipop)? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Det er ikke umulig at den kommer, i min verden er det helt i grenseland om Samsung velger å oppdatere Note II. Note I stoppet vel på 4.1, så jeg blir ikke veldig overraska om de stopper Note II på 4.4, akkurat. Jeg hadde ikke blitt sjokkert om de valgte å oppgradere Note II heller, men jeg tror det ikke før jeg ser det, for å si det slik. Gleder meg uansett veldig til å endelig bytte ut min Note II med Note 4 iløpet av måneden! :-) Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har sett meg lei på varslingsmenyen (rullgardina).Jeg bruker ikke toggles da lyd og wifi er automatisert.Værvarsling, any.do, llama med mer tar opp plass, jeg vil ha dem der. Men det begynner å bli mye å scrolle med noen varslinger (typisk et par mail og en sms, noe fra facebook).Mulig å fjerne touchwizskallet uten for mye dikkedarer?Eller er det rimelig umulig å få android sin orginale med "to sider" Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Spørs hva du mener med å fjerne. Kjører du stock rom så får du ikke fjernet touchwiz. Du kan jo bruke en annen launcher som f.eks Nova Launcher, så slipper du touchwiz launcher og kommer ganske nærme stock android. Hvis du ønsker å fjerne touchwiz helt, så må du roote telefonen, legge inn custom recovery og så flashe en annen rom. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ja bruker annen launcher, er varslingsmenyen eller hva den kalles jeg tenker på. Toggles og slik, grelle farger.Men takk for svar, synes det høres mye styr ut for lite det du nevner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå