newnick Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Først var jeg bestemt på å vente med å oppgradere, men etter å ha sett en del presentasjoner, er jeg slettes ikke så sikke på at jeg klarer å vente. Må vel få noen kroner for note 2 på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Først var jeg bestemt på å vente med å oppgradere, men etter å ha sett en del presentasjoner, er jeg slettes ikke så sikke på at jeg klarer å vente. Må vel få noen kroner for note 2 på bruktmarkedet? Avhengig av versjon og hvor brukt den ser ut ser det ut som du kan få 2000-3000 for den på Finn. Aner ikke hvordan prisen vil legge seg etter lanseringen av Note3, hadde du hatt den orginale Noten derimot hadde du fått gode penger for den i følge prisguiden https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-note-151072?utm_source=diskusjon_related Lenke til kommentar
Larserik78 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hjelp! Får ikke lyd ut av hodetelefon utgangen! Er d garanti på noe slikt?? Mobilen er under 1år. Noen som har opplevd noe slikt tidligere? Hva gjør jeg? Avhengig av versjon og hvor brukt den ser ut ser det ut som du kan få 2000-3000 for den på Finn. Aner ikke hvordan prisen vil legge seg etter lanseringen av Note3, hadde du hatt den orginale Noten derimot hadde du fått gode penger for den i følge prisguiden https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-note-151072?utm_source=diskusjon_related Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 27. september 2013 Forfatter Del Skrevet 27. september 2013 Er det kun igjennom hodetelefonene , og er det begge sidene? Har du prøvd med andre headset? Er det i alle apps? Lenke til kommentar
Larserik78 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ja det er kun gjennom hodetelefonene. Har prøvd andre headset...er uansett når jeg bruker den utgangen altså hodetelefonutgangen eller hva den kalles:) Er det kun igjennom hodetelefonene , og er det begge sidene? Har du prøvd med andre headset? Er det i alle apps? Lenke til kommentar
abar Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Note II til 2500 på Elkjøp i dag. De skriver at man kan bruke den til alle operatører, men at den har Telenor-profil. Vil det være en ulempe at den har Telenor-profil, og går det an å fjerne dette? Antar at 2500 er et godt tilbud på denne telefonen? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Note II til 2500 på Elkjøp i dag. De skriver at man kan bruke den til alle operatører, men at den har Telenor-profil. Vil det være en ulempe at den har Telenor-profil, og går det an å fjerne dette? Antar at 2500 er et godt tilbud på denne telefonen? På s3 er det bare å legge inn telenor fri rom med odin, så vil tro det er like lett på note ;-) Trenger ikke engang root på orginal samsung rom :-) Lenke til kommentar
abar Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 En ting til. Er dere fornøyd med lysstyrken på skjermen utendørs? Det virker som om USA-versjonen har veldig dårlig lysstyrke, mens den er bedre på internasjonal versjon? Kort og godt; kan man bruke skjermen til f.eks. å lese bøker i utendørs i sollys? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nei. Skjermen er veldig dårlig. Dårlig lysstyrke (begge veier!) Men sammenlignet med andre telefoner er ikke den helt krise, men likevel mye dårligere enn lcd-skjermer. Snakker altså bare om lysstyrke. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Har aldri hatt problemer med å se skjermen på N2 utendørs. Endret 29. september 2013 av jon67 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Ikke jeg heller. Så lenge du har på enten sterkt lys, eller automatisk lysstyrke, så er det ikke noe problem. Jeg hadde stort sett laveste nivå av automatisk lysstyrke igjennom hele sommeren. Det var bare når det var noe spesielt, at jeg skrudde opp lysstyrken. Men det var aldri noe problem å lese i det hele tatt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Aldri merket noe negativt med lysstyrken ute i sollys jeg, heller. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) ... (slett) Endret 2. oktober 2013 av kvakse Lenke til kommentar
NorthWest Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Problem som sikkert har en enkel løsning, men jeg klarer ikke å finne den: Ut på tur med endomondo, så finner jeg ikke noen måte å "legge vekk" endomondo så jeg kan f.eks. bruke snapchat under turen. Eneste måten jeg får vekk endomondo er å avslutte Med andre ord; hvordan kjøre to apper samtidig??? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 ? Er jo bare å trykke home tasten, så vil endomondo fortsette å gå i bakgrunnen, og hentes frem enten vi ikonet eller fra oppgavelinjen (nedtrekksmenyen)? 1 Lenke til kommentar
NorthWest Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Som jeg trodde, en superenkel løsning. Ikke lett når harddisken låser seg. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
newnick Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hehe... Kan være lurt med en defragmentering av harddisken av og til :-P Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei, jeg skal bytte fra Note II til 3. Jeg autosynker bilder til Google+, bruker bare Google kontakter, har synket SwiftKey og diverse andre apps som har egen data, samt har brukt Samsung sin egen automatiske sikkerhetskopiering. Er det noe mer jeg trenger for å gjøre overgangen enkel og grei? Jeg kan ikke se hva Samsung sin sikkerhetskopiering egentlig innebærer... WiFi og Googleinnstillingene? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Min note II har plutselig begynt å skru seg av, å restarte av seg selv, noen andre som har opplevd det samme? Kan jeg levere den til service alle steder de selger samsung? Eller må jeg sende den inn dit jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 http://www.itavisen.no/nyheter/samsung-ber-om-unnskyldning-120644 Timing:o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå