Tasaran Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) nå har jeg fått "ikke sendt". Forklaring: "Din ordre er ikke blitt sendt fra oss. Vennligst kontroller din ordrebekreftelse for oppskattet leverings tid." Betyr det at jeg bestilte for sent og må vente på neste? Ikke har jeg fått ordrebekreftelse heller, bare kvittering. Endret 1. oktober 2012 av Tasaran Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 ka tid bestilte du ? Eg bestilte igår kveld (Den grå typen) Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 bestilte i 12 tida dagen den kom ut. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg og har fått "ikke sendt" og heller ingen ordrebekreftelse, bestilte lørdags morgen, og nå er jo hverken hvit eller grå på lager lenger Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen frå cdon som har fått bekreftelse på at varen er sendt? Venter for mindel til onsdag, da det sies at varen blir sendt ut da fra multicom! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fikk svar på mail fra Multicom: Hei.Denne varen er nå på vei fra vårt sentrale lager til oss. Ordren din vil mest sannsynlig bli sendt fra oss på onsdag. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Lena 1 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fikk svar jeg også. Sendes på Onsdag, kan hentes på Åmli denne torsdagen, men ankommer der jeg bor, Kristiansand, på Fredag eller neste jobbdag. Høres lovende ut nå ja. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Reknes lørdag som arbeidsdag? -.- Lenke til kommentar
Jorgjoh Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Reknes lørdag som arbeidsdag? -.- Nei Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Alltså, vi burde ha den hjemme på fredag da hvis alt går etter planen ! Kanskje på torsdag også ! Fikk btw samme mailen Ser nå på youtube at flere og flere har fått den jeg driver bokstaveligtalt å sikler her P 2 Lenke til kommentar
cosw Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har noen kjøpt fra proshop? De skal ha fått inn i dag, men jeg vet ikke om jeg stoler på dem Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nåken så vett ka ti dei så bestilte fra cdon får den ? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nåken så vett ka ti dei så bestilte fra cdon får den ? La inn bestillingen ho CDON på fredag. I dag tidlig ble det "varene pakkes", og samme status her og nå. Redd noe er galt her... Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 På min bestilling står det berre "Ikke sendt" Lenke til kommentar
cosw Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det gjør det på min og, så jeg har bestilte fra dustin nå, står dem har på lager, så sjekket jeg nå og da står det sendes 1-3 dager, altså ikke på lager, mens den hvite er på lager... blir ikke klok på dette Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Blir sur hvis ikke cdon sender i dag likevel. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Lefdal har 100 + av den grå på lager Dustin står det klart osv hmm så ja folkens, neste gang skal jeg ikke rushe med å bestille noe, det er sikkert:P Ender jo opp med bare krøll Lenke til kommentar
emil98 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Vurdere å avbestille fra cdon (viss mulig) Å heller kjøpe på lefdal Trur dåkke lefdal får den i butikk og ? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Yes! Da var den sendt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå