Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ta tribal tattoo vil jeg angre?

Anbefalte innlegg

Heisann! Noen som vil dele sine erfaringer med tribal tatoveringer? Vurdert og ta en tribal tattoo som dekker litt av det ene brystet, ikke noe store greiene. Men trur du man hvil angre på dette senere i livet? Er det like kult og ha det når jeg er 50 år? Syntes en del tribal tatoveringer er rå stilige. Hva trur dere? :)Anonym poster: fac02593544f178b74a0da51fdca6c53

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Tribaltatoveringer er noe man tar når man ikke har bestemt seg for motiv, men heller bare vil ta tatovering kun fordi å ha en. Tør påstå uten kilder at 95% av de som har tribaltatoveringer angrer senere en gang. Ta heller et motiv du kan være stolt av å vise fram som motiv og ikke bare "se jeg har tattis!". Det trenger ikke å være noen dybde i den som man forteller i Miami Inc. og sånt, men som sagt; Et motiv du stolt kan vise fram.

Lenke til kommentar

Eneste fordelen med tribal tatovering er at de fleste av dem har store kraftige linjer uten små detaljer, noe som fører til at de lettere holder på fasongen når du blir gammel. Tar du en tatovering med mange små detaljer på ett utsatt sted så kan de fort se rimelig stygge ut når den mister fasongen når du blir gammel.

Om du vil at den skal se bra ut når du blir gammel burde du også prøve og finne ut om blekket du bruker er noe tess og hvordan du holder den vedlike, mener å ha lest at det er viktig å smøre den med solkrem (noe man burde uansett) og fuktighets krem innimellom. Er ganske mange eldre som har tatoveringer som har mista original fargen slik at de ofte blir noe blå grønne stygge greier. Om det er dårlig blekk, sola eller begge dela aner jeg ikke. Kanskje greit med en tatovering det er lett og friske opp med nytt blekk om fargene begynner og falme for mye.

Lenke til kommentar

Beste tipset jeg noen gang har hørt er:

• Ikke ta tattoveringen nå
  • Gå 6 mnd og forestill deg at du har tattoveringen slik du ser den for deg.
  • Hvis du i løpet av de 6 mnd en eneste gang tenker at "nå er jeg litt glad for at jeg ikke har den tattoveringen" så dropper du det, evt utsetter det 6 nye mnd.
  • Hvis du fremdeles vil ha tattoveringen da kan du ta den.

Jeg ville da gjerne lagt på pkt. 5, dropp det likevel, men det er min generelle mening om tattoveringer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er det like kult og ha det når jeg er 50 år? Syntes en del tribal tatoveringer er rå stilige. Hva trur dere? :)Anonym poster: fac02593544f178b74a0da51fdca6c53

Synes ikke at tribal er kult nå, og tviler på at det vil være kult om 50 år.

Er blodharry i mine øyne.

Ta heller noe mer personlig enn en standard A4 tattoo.

Lenke til kommentar

Jag tycker inte om tatueringar och förstår egentligen inte varför vissa människor tatuerar sig. Det ser ju inte snyggt ut när man blir gammal, och jag antar att dom flesta gamlingar ångrar att dom tatuerade sig när dom var yngre.

hva er det som ser like fint ut på en person som blir gammel? gleder meg virkelig til å titte ned på utstyret mitt når jeg blir 60.

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig har lyst, så vil du ikke angre selv om du blir 70 år. Jeg vil ikke ha blekk på kroppen akkurat nå, selv om jeg synes det kan være jævla kult. Hva andre har å si om det skal ikke ha noen betydning.

Jeg stemmer nei, ettersom du kommer hit for å høre våre synspunkter. Da vil jeg si at du er litt i tvil, og bør avvente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...