Tåka Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ja hvordan kan man recorde et spill for eks jeg vill ta opp noen scener fra spillet og legge på egen lyd og deretter se den i mediaplayer noen som vet det? Eksempel her på hva jeg mener! http://home.online.no/~rvbakken/film/Csjumps.wmv Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Noen spill har denne muligheten innebygd, f.eks. Counter-Strike, hvor man da skriver "record demonavn" i console. Men dette blir en ".dem"-fil, som man må gjøre om til bilder, for så å bruke et program og sette bildene sammen igjen med. Om det finnes noe som kan "recorde" aktiviteten på skjermen hvor som helst, er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Om det finnes noe som kan "recorde" aktiviteten på skjermen hvor som helst, er jeg ikke sikker på. de finnes, men du må ha sykt mye ram for at videoen ikke skal lagge Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg tror at du kan ta opp skjermaktivitet med en registrert kopi av Hypersnap DX, men.. er ikke helt sikker men hvis du vil ta opp mens du spiller, så kan du bruke fraps, (www.fraps.com) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hvordan spiller man av dem filer i CS da? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 du må huska hva demofila heter først, så går du inn i cs og inn i console. Skriv viewdemo eller playdemo (Viewdemo er bedre, men fungerer sjeldent) _mellomrom_ navnetpådemoen.dem Eksempel: viewdemo test.dem PS: Du må ikke ha med ".dem" Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hypercam fungerer fint til å ta opp det som skjer på skjermen, om det så er Windows eller inne i spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 du må huska hva demofila heter først, så går du inn i cs og inn i console. Skriv viewdemo eller playdemo (Viewdemo er bedre, men fungerer sjeldent) _mellomrom_ navnetpådemoen.dem Eksempel: viewdemo test.dem PS: Du må ikke ha med ".dem" øyh! hvodan visste du at jeg hadde kalt den " test.dem" ??? men takk uansett Lenke til kommentar
1ar Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 www.fraps.com kan brukes til å ta opp film. Husker ikke om det funker på lyd og, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå