Gå til innhold

Hjelp til valg av ørepropper. Pris: max. 1000


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har tenkt å gå til innkjøp av en ny telefon (Galaxy SIII), og tenker da at det passer seg å kjøpe et par med skikkelige ørepropper som kan brukes med mobilen. Prisklassen bør helst ikke overstige 1000 kroner.

 

Musikksmaken min inneholder for det meste "listemusikk", og noe house. Liker altså en tilstedeværende bass, men den skal allikevel ikke være overrepresentert ettersom jeg liker å utforske nye typer musikk og sjangre.

 

En liten volumkontroll + mikrofon hadde også vært ønskelig ettersom de skal brukes med telefonen, men er ikke essensielt.

 

Kan også legge til at jeg misliker at andre kan høre musikken jeg hører på, og jeg liker å "isoleres" fra omverdenen når jeg lytter til min musikk.

 

På forhånd takk for alle svar :)

Endret av Thad Castle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utifra de kriteriene du lister opp tror jeg disse øreproppene vil falle i smak. Jeg har selv eid alle øreproppene i a-jays serien, og er like imponert og fornøyd hver gang jeg bruker de. Kabelen krøller seg ikke, øreproppene leveres med mange forskjellige størrelser på putene, sitter godt og fast i øret ,og har en dyp og balansert bass. Øreproppene stenger omverdene og støy ute, samtidig som den ikke lekker din egen musikk ut til andre. Jeg kan sitte ved siden av andre på bussen og spille høyt uten at personen ved siden av hverken hører eller reagerer. Bassen er mildt sagt utrolig med tanke på øreproppenes størrelse og prisklasse.

 

Det eneste negative med disse øreproppene er at merkene for høyre og venstre propp slites av med tiden, men det er ikke verre enn at man tar en liten teipbit eller markerer med tusj/penn. I tillegg kan fort putene på øreproppene falle av når man drar øreproppene ut av bokselommen. Disse er små og forsvinner enkelt. Såvidt jeg vet kan man ikke kjøe disse seperat, så man er enten nødt til å gå opp en størrelse og bruke puter som ikke passer helt, eller kjøpe nye.

Endret av Krølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...