Mira Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 HVordan er måleren på dette kortet? ER den nøyaktig? Det forige kortet mitt viste 12 grader feil. Er det nødvendig med egen tempraturmåler? Lenke til kommentar
scar Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 det beste er egen uavhengig temp måler Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Er vel ikke nødvendig så lenge den du har ikke viser noe mer enn 60 grader så skal det vel gå greit. På mitt NF7-S v.2.0 viser den litt for lite. Ligger på 28C på en XP2500@XP3400 med 1,7v og ca 20 i romtemp. Litt lite Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 På mitt kort la jeg merke til at sensoren under cpu var bøyd mistenkelig langt ned mot hovedkortet. Tror kanskje det kan være problemet... just a thought... Jeg bøyde den forsiktig nærmere mot cpu, og nå ligger jeg på ca 46 +- Tror det stemmer ganske greit. Lenke til kommentar
formann Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det kommer helt ann på hvilken bios man bruker, og om man har bøyd sensor opp slik at den er i kontakt med undersiden av CPU. Variasjonene er ganske store fra bios til bios, og alt fra 6-7c for lite til 8-9c for mye har jeg registrert her. Den eneste som viste nogenlunde nøyaktig temperatur er bios 1.6 til NF7 2.0, og bios 1.9b til NF7 v1.2 .. disse viste hos meg ca. 1c for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå