Sithcato Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 HJELP!!! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 har også svart hvitt versjon med den røde kjolen Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Dette var rett og slett enormt stilig Cato !! Beste jeg har sett fra deg..skulle jeg pirket ville jeg gitt ørlite mer rom over "The lady in red", da nedre spiss av kjolen nesten tar borti billedkanten , men alt i alt ; Flott utført :-) Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Dette var rett og slett enormt stilig Cato !!Beste jeg har sett fra deg..skulle jeg pirket ville jeg gitt ørlite mer rom over "The lady in red", da nedre spiss av kjolen nesten tar borti billedkanten , men alt i alt ; Flott utført :-) Tusen takk veldig kjekt å hørre Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Meget fint utført!! takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg