Gå til innhold

Har komplett sluttet å sende pakker med posten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-83883

Har fått mine 2 siste bestillinger fra Komplett levert av Tollpost. De leverer til samme PIB som Posten brukte, og da gjerne 1-2 dager raskere. For min del må Komplett gjerne fortsette med Tollpost. Bare positive erfaringer her.

Lenke til kommentar

Med Posten har jeg opplevd en til to virkedager til jeg kan hente det på postkontoret her i Drammen, med Tollpost har jeg tidligere opplevd to til fire dager. Opplever i flere tilfeller å få pakker fra f.eks Dustin kjappere, bestiller jeg innen fristen for at pakken blir sendt den dagen, kan jeg hente den kl 14:00 dagen etter. Det er stort sett erfaringen min med Komplett når de sendte via Posten.

Lenke til kommentar

Bestilte meg en PC 16.07.2012 hos komplett. I alt skulle de sende 3 kolli nordover. Jeg krysset av for at alt skulle sendes i samme forsendelse. Første kolli ankom 18.07, og de 2 andre kolli er fortsatt stuck nede i Oslo. Har kontaktet tollposten direkte, hvor de sendte meg videre til komplett. Komplett svarer ikke på mine spørsmål og sier bare at de er i Oslo. Tydeligvis var det en sorteringsfeil på terminalen, så kolli nr. 2 var innom Drammen, mens kolli nr. 3 var innom Østfold før de ble sendt tilbake til Oslo. Jeg kommer aldri til å bruke komplett igjen, og skal bare bruke nettbutikker som ikke benytter seg av tollpost. Største tullet jeg har vært med på.

Lenke til kommentar

Det er synd, jeg har likt å bruke Komplett... Bra firma, bra kundeservice. Men men...

 

Forresten, hvorfor er ikke hardware.no på saken? Dette er jo faktisk nyheter, og de er jo vanligvis så oppdatert på nyheter angående norske datasjapper, what with prisguide.no og greier...

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Hei.

Vi er fult klar over denne tråden ved dette forumet.

Grunnen til overgang er en ny avtale Komplett Group har gjort med Tollpost/NorPost.

Dette kan ha noe med at Posten Norge holder på å stenge ned sine postkontorer.

 

Med vennlig hilsen,

<navn>

Salg & Kundeservice

 

I og for seg delvis forståelig mtp. endringen hos Posten, men har det blitt færre leveringspunkter nå enn før egentlig, i og med at det er snakk om bytte til post i butikk, tilsier det at det også blir mye færre steder?

Lenke til kommentar

Hva om det ligger noe i det jeg spekulerer i? At selv om det går over til PiB, så kan det hende at det blir færre leveringspunkter? Jeg har ikke satt meg så fryktelig mye inn i Postens strategi rundt det der, men skal ikke se bort i fra at Posten da ikke lenger klarer å levere det samme produktet som de tidligere klarte å levere, og kanskje derfor det ikke bare er eventuell økonomisk interesse bak det?

 

Merk at det er bare spekulasjoner, er vanskelig å si noe fast.

Lenke til kommentar

Post i Butikk skaleres opp kraftig når posten legges ned, så dette er bullshit. It's all about the money.

 

Man regner faktisk med at det kan bli flere utleveringssteder og lengre åpningstid totalt sett. Det er heller ikke så enorm mange postkontor som legges ned, det store flertallet av kontor er allerede lagt ned og omdannet til PIB. Her jeg bor er det faktisk flere PIB enn det var postkontor i nærområdet. Så jeg tror også det "about the money".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...