Delvis Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Har en sikkert litt eldre Garmin Gps som jeg fikk av noen. Har oppdatert den til 2012, men det er hun samme som prater der. Er det mulig å finne ut hvem hun som prater innpå der er? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Da vil jeg tro du må kontakte Garmin, og det er vel heller tvilsomt at de gir ut slik info. Er det lov å spørre hvorfor? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Det er bare det at jeg liker stemmen hennes så mye, at jeg ikke får hørt nok på den. Så det har blitt at jeg slår på den GPS'en bare for å høre på henne Tenker støtt på hvordan hun ser ut, og hvor hun er akkurat nå 1 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Ah..Du har hun dama med litt gebrokken sunnmørsdialekt. Hva med å slå over på svensk en gang i blant? Så slipper du å bli så opphengt i en person, liksom.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Ja der er flere, men hun her snakker renspikket østland/Oslo dialekt. Endret 23. juni 2012 av Delvis Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Ja der er flere, men hun her snakker renspikket østland/Oslo dialekt. Jeg er helt sikker på at det er Magnild Meltveidt Kleppa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå