DrSpawn Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har et nytt prosjekt på tegnebrettet, en totalt lydløst HTPC alà "Hush" Problemet mitt er å få tak i aluminiumsprofiler som kan fungere som passive kjølere. Jeg har lett mye på nett, bla. på gulesider uten særlig resultat. De fører bare alle mulige andre profiler, men ikke noe som ligner dette: Vært inne på tanken med å benytte seg av mange billige kjølere! Noen som har ideer, kanskje kan man finne noe brukt et sted? Alt av tips mottas med takk! -Audun Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Den kjøleribben er rå, en slik må jeg ha Men jeg vet ikke hvor du får tak i det du leter så det overlater jeg til noen andre Har en Slot1 kjøler jeg.. den måler 8,4com i bredde og 14cm i lengde og 2,3 i høyde... skal planslipe den og feste den oppå hd.. saker det Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du kan se på en søppeldynge etter gamle forsterkere.. de pleier ofte ha svære kjøleribber inni.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 www.elfa.se/no • Elektromekanikk/Pneumatikk •• Kjøleelementer ••• Kjøleelementer Trykk på "Visa produktbilder " for å se bilder... KS200 kunne kanskje ha vært brukt... Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 www.elfa.se/no • Elektromekanikk/Pneumatikk •• Kjøleelementer ••• Kjøleelementer Trykk på "Visa produktbilder " for å se bilder... KS200 kunne kanskje ha vært brukt... Nå begynner vi å nærme oss noe! Har søkt på Elfa mange ganger, ikke funnet de der, har til og med katalogen, bladd igjennom mange ganger uten å finne de! Takk! Nå snakker vi: :smile: Eneste er at det virker som de bare selges i 10cm eller 100cm utgave, den 100cm er litt dyr, men, men jeg får vel vri lommeboka litt! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 http://www.elfa.se/pdf/75/07562267.pdf Det ser ut som om 160 er den feteste. 200,- ca 160x10 cm. (Harddisker er ca 15x10) Den er 4 cm høy i forhold til 150/200 som er 1.5 cm høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå