Stingah Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hei Var egentlig veldig fornøyd med dette bildet. Har ikke gjort noe annet enn å croppet det og unsharp mask. "Gir" det noen noe? 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) "Gir" det noen noe? Nja, liker helst at båter seiler inn i bildet enn ut av det Skulle likt å se mer luft foran båten og fokuset kunne med fordel ha ligget litt lengre bak på båten eller brukt kortere lukkertid "brukt&--#62;1/1250 sec" og mindre blender/større blendertall en f/4.5 som du har brukt på bildet for og få mer skarpt på bildet. Endret 23. juni 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Takk for svar. Tjo, jeg prøvde begge deler, og likte best den croppen jeg gikk for. Men det er nå mer en smakssak. At lukkertiden go blender ble som det ble var rett og slett fordi jeg ikke fikk tid til noe annet, og satte kameraet på P. Dette med fokuset klarer ikke jeg å se. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Likte denne, personlig ville jeg nok ha plasert båten til høyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå