Blade Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har kjøpt meg en S-ATA harddisk og jeg kan ikke se at det følger med noen strømkabler til denne,hverken med hovedkortet eller harddisken. Er det noen som har litt peiling på Serial ATA og kan hjelpe meg litt med dette? Må jeg kjøpe strømkabel i tillegg? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ja, du må kjøpe en overgang. Løp ned til nærmeste data butikk og kjøp. Koster bare noen kroner. Lenke til kommentar
Blade Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Okey,takk for det. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hvorfor har ikke engang de nyeste strømforskyningene en slik s-ata strømsak? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ja, du må kjøpe en overgang. Løp ned til nærmeste data butikk og kjøp. Koster bare noen kroner. Noen som vet hvor lang tid det vil ta og bestille en slik fra komplett(og prisen)? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ja, du må kjøpe en overgang. Løp ned til nærmeste data butikk og kjøp. Koster bare noen kroner. Noen som vet hvor lang tid det vil ta og bestille en slik fra komplett(og prisen)? Det vil ta ca 2-4 dager, men det er billigere å kjøpe den ene kabelen i en data butikk der du bor? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ja, du må kjøpe en overgang. Løp ned til nærmeste data butikk og kjøp. Koster bare noen kroner. Noen som vet hvor lang tid det vil ta og bestille en slik fra komplett(og prisen)? Det vil ta ca 2-4 dager, men det er billigere å kjøpe den ene kabelen i en data butikk der du bor? Mest sansynlig, men det spørs om de har noe sånt, du vet elkøpfolk og slikt + så bor jeg et stykke noerd og de hr ikke alverdens i Narvik. Lenke til kommentar
Vuggum Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Alle s-ata disker trenger ikke 15pins strømkabler. Kjøpte nettopp 2stk Maxto s-ata disker, disse kunne jeg bruke vanlig 4pins og 15pins strømkabler til. Hvordan det er med Wd og Seagate vet jeg ikke. S-ata overgangs kabel fra 4pins til 15pins koster 60- 70kr hos komplett. Lenke til kommentar
Blade Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Seagate trenger egen kabel fra vanlig til serial ata strømkabel,har akkurat kjøpt fra komplett Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Et spørsmål: Måtte jeg trykke F6 under install av Win2000 får å få SATA drivere på plass, og når pg hvor skal jeg da trykke? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Et spørsmål: Måtte jeg trykke F6 under install av Win2000 får å få SATA drivere på plass, og når pg hvor skal jeg da trykke? Heeeeeelt i begynnelsen av installasjonen, står for SCSI press F6 :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå