dno256 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hei. Jeg har en Honda CBR, og når jeg skrudde på den for litt siden så hørte jeg en pipelyd og den kom fra bensintanken. Er det noen som vet hva det er? Jeg hører den best når sykkelen går på tomgang. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg tror ikke det er farlig, har den samme lyden på sykkelen min som er en honda CBR 2012 modell. Er den samme pipelyden som kommer når du vrir om nøkkelen? Lenke til kommentar
brann96 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) k Endret 21. juli 2012 av brann96 Lenke til kommentar
brann96 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Hei. Jeg har en Honda CBR, og når jeg skrudde på den for litt siden så hørte jeg en pipelyd og den kom fra bensintanken. Er det noen som vet hva det er? Jeg hører den best når sykkelen går på tomgang. Noen som vet hva det er? jeg har selv en cbr 2011 modell. jeg høre ikke noe pipelyd på min når jeg kjøre eller står på tomgang. Men jeg hører denne pipelyden når jeg starter den opp som her i denne youtube filmen (lyden er på ca 2:10) : http://www.youtube.com/watch?v=uwleqPNCo-s men dno256 siden du sier den kommer fra tank vet jeg ikke helt men hvis det er lik lyd som på filmen er det nok noe med elektronikken i sykkelen. uansett vil jeg ikke ha gjort noe med motorsykkelen hvis du har at garanti på sykelen som du burde ha hvis ikke du har sett på noen trimsett eller noe som ikke er originalt. jeg ville spurt de jeg kjøpte motorsykkelen av, og hørt om de vet noe om hva den pipelyden er. Så får du det nok i orden. for hvis du begynner å tukle på den nå uten og vite helt hva du gjør kan garantien rykke Endret 21. juli 2012 av brann96 Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg har kjørt min honda cbr 2012 modell i 4 dager. Det er den samme pipelyden som kommer når du vrir om nøkkelen og turtallet går til toppen og ned igjen. Lenke til kommentar
brann96 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg har kjørt min honda cbr 2012 modell i 4 dager. Det er den samme pipelyden som kommer når du vrir om nøkkelen og turtallet går til toppen og ned igjen. blir den pipelyden borte? og hvis den blir borte ca hvor lang tid går det. hvis ikke lyden blir borte etter noen sekunder burde du gå til forhandleren din og få det fikset. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Lyden blir borte, men kommer tilbake igjen etterhvert, man hører den såvidt.... Lenke til kommentar
brann96 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Lyden blir borte, men kommer tilbake igjen etterhvert, man hører den såvidt.... ok jeg vet ikke hva det er men høre med forhandleren du. jeg har pipelyden når jeg starter den opp og den blir borte etter 1 sek ca og hører ikke noe mer pipelyd. det er nok det som er riktig men jeg vet ikke helt sikkert Endret 21. juli 2012 av brann96 Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Det er det samme med min. Lyden stopper etter ett sekund ca. Men jeg merker det etter å ha kjørt lenge og stopper hører jeg en veldig lav pipelyd. Ikke i nærheten så høy som når man vrir om nøkkelen... Lenke til kommentar
brann96 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Det er det samme med min. Lyden stopper etter ett sekund ca. Men jeg merker det etter å ha kjørt lenge og stopper hører jeg en veldig lav pipelyd. Ikke i nærheten så høy som når man vrir om nøkkelen... ok jeg hører ikke noe pipelyd etter jeg har kjørt men har ikke kjørt så veldig lenge sammenhengende med den enda, men det lengste jeg har kjørt til nå er 1,5 time til 2 timer. får ikke far til å sitte bak på cbr så veldig lenge om gangen. Endret 21. juli 2012 av brann96 Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Det er det samme med min. Lyden stopper etter ett sekund ca. Men jeg merker det etter å ha kjørt lenge og stopper hører jeg en veldig lav pipelyd. Ikke i nærheten så høy som når man vrir om nøkkelen... ok jeg hører ikke noe pipelyd etter jeg har kjørt men har ikke kjørt så veldig lenge sammenhengende med den enda, men det lengste jeg har kjørt til nå er 1,5 time til 2 timer. får ikke far til å sitte bak på cbr så veldig lenge om gangen. Skjønner Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 lyden dere hører er vel bensinpumpa ? Det er helt normalt at man hører lyden av den på nye sykler med elektronisk innsprøytning, ikke forgasser. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 lyden dere hører er vel bensinpumpa ? Det er helt normalt at man hører lyden av den på nye sykler med elektronisk innsprøytning, ikke forgasser. Det kan nok stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå