Gå til innhold

Hva / Hvem er VMMedia?

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp en melding fra VMMedia hvor det står; "Vi kan ikke se å ha mottatt din bekreftelse pr sms på dette. Vi ber deg vennligst svare JA på denne sms for å bekrefte bestillingen. På den måten kan vi få iverksatt din forsikring til kr 399,- for 12 måneder. Mvh S REG."

Jeg skjønner ikke hva dette dreier seg om. Jeg har ikke vært i kontakt med noen om forsikring i det siste. Jeg fikk derimot en telefon fra Falck Sykkelregister tidligere i uken, men dette dreide seg om kr 399,- for en 5 års periode. I dette tilfellet skulle jeg svare JA på en melding jeg mottok, og da fikk en bekreftelsesmelding på dette - også fra VMMedia.

Min første tanke var derfor at meldingen jeg fikk nå var i forbindelse med dette, men det er jo ikke oppgitt noen kontaktinfo så jeg kan undersøke / oppklare hva dette er for noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved å søke på VMMedia på brreg er det kun denne jeg får opp (står en e-postadresse og et telefonnummer der). Men det virker litt merkelig at de har næringskode "68.209 Utleie av egen eller leid fast eiendom ellers". Kan jo være de har utvidet med andre næringer i det siste, som ikke er registrert i brreg?

Kan ha skjedd noe krøll når Falck har registrert telefonnummeret ditt i systemet til VMMedia. Men skjer neppe noe mer hvis du ikke bekrefter den SMS'en. Bare ring Falck og kontroller at forsikringen hos de er registrert på riktig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...