Gå til innhold

Test av IBM laptopper?

Equinox

Anbefalte innlegg

Hva med en test av IBM T40p og X31?

Disse maskinene går for å være noe av det beste som er mulig å kjøpe for penger. Det er altfor mye Dell-tull som blir testet på barbara.no :) Skader vel ikke å spørre IBM om en lånemaskin?

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi får som oftest inn flere maskiner samtidig fra de største leverandørene.

Regner forresten også med at du har kjøpt maskinen via datateam tilbudet. Og etter det jeg har hørt vil du få maskinen rundt 3-4 september.

Du har rett i at det er Datateam tilbudet jeg har bestilt, og den kommer til uka :)

Leste T40 testen, lurer på hva de mener er galt med tastaturet (jeg synes ikke det støyer så mye). IBM har fått skryt i hvor mange tester for nettopp tastaturet. Det har en herlig taktil følelse.. :)

T40p har jo i de nyere versjonene VESENTLIG forbedret generell systemytelse, noe bla 7200 rpm disken er ansvarlig for. Håper virkelig dere får til en test av denne maskinen :)

Kim

Lenke til kommentar

Heisann.

Jeg har bestilt T40p nå etter å ha testet en slik. Bare for å poengetere hvor rask disken er så fikk jeg 726 på diskytelse i PCMark2002. Det er rått, med tanke på alle andre bærbare jeg har testet har fått ca 310.

Skal legge ut pcmark/3dmark resultatene når jeg får den. Ingram var desverre tomme for øyeblikket.

Og til barbara. Hvorfor kan dere ikke publiserer pcmark/3dmark resultatene på nettet hos futuremark slik at vi kan sammenligne? Dere kunne f.eks brukt [email protected] som registrert adresse. Det ville vært supert-.

Lenke til kommentar
Vi har testet basisutgaven av t40 her: http://barbara.no/art.php?artikkelid=732

Om det vil komme test av t40p er jeg usikker på, men får se hva vi får ordnet :)

Jeg håper også at vi får låne et testeksemplar av x31 da det også er en meget interresant maskin.

Hva med R40? Den er kommet i en oppdatert centrino-utgave nå som er veldig iteressant. Kjøpte en i forrige uke som virket veldig bra, untatt at jeg hadde fått en DOA... :-(

Lenke til kommentar
Heisann.

Jeg har bestilt T40p nå etter å ha testet en slik. Bare for å poengetere hvor rask disken er så fikk jeg 726 på diskytelse i PCMark2002. Det er rått, med tanke på alle andre bærbare jeg har testet har fått ca 310.

Jeg holder på å dø. Gleder meg så vanvittig til jeg får pc'en min :) Det er julaften hvert år men jeg har aldri fått en T40p før :p

Hva får du forresten i disk ytelse på din stasjonære?

Kim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...