Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Diablo 3 "småhakker" Lagger ikke men "småhakker"

Anbefalte innlegg

Hei!

Vanligvis sitter jeg på en stasjonær pc, men i det siste har jeg vært på farten og tok med min bærbare istedet for. For tiden spiller jeg litt Diablo 3. Problemet med spillet nå, er at det småhakker. Litt vanskelig å forklare. Det virker som om du nettopp har spilt med 120 hz og går ned til 60hz. Hvor alt går ujevnt og hakker. Det går fint å spille. Men det er den irriterende hakkingen som bare er så fette irriterende når det kommer masse mobs og i bosser osv. Hjelp tas imot med STORE TUSEN TAKKER!!

Legge også ved den testen jeg tok på systemrequirementslab.com

post-265621-0-13299700-1340461833_thumb.png

Jeg vet det er dårlig forklart, spør meg, så skal jeg prøve å svare så fort som mulig :) TUSEN TAKK!

/Remy

Endret av Remyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lest en fin tråd på forumet til blizzard (us, bugs/support) om akkurat det der. Tror ikke de kom fram til noen løsning. Har du nVidia eller AMD/ATI som skjermkort?

I følge den tråden (skal kanskje lete etter den etterpå), så hadde flere av de top specs PCer med SSD. Det er hverken en issue med RAM eller HD eller framerate eller ping eller lag.

Lenke til kommentar

Jeg har lest en fin tråd på forumet til blizzard (us, bugs/support) om akkurat det der. Tror ikke de kom fram til noen løsning. Har du nVidia eller AMD/ATI som skjermkort?

I følge den tråden (skal kanskje lete etter den etterpå), så hadde flere av de top specs PCer med SSD. Det er hverken en issue med RAM eller HD eller framerate eller ping eller lag.

Har GeForce GT 550M.

Jeg kjører spillet fra en ekstern ssd, men tror ikke det skal ha noe å si?

Må også legge til at det er sånn i Cod4 også. Aner ikke hvorfor, Spillet er bare ikke smooth å spill, det er nok småhakking til at det irriterer meg,,,

Endret av Remyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...