AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Eg har eit spørsmål om meldingsutveksling på datingsider. Eg er i det siste overraskande nok blitt kontakta ein del av jenter på diverse sider. Visstnok fordi eg har lagd ein god profil eller høver meg bra på foruma som heng ved desse sidene. Likevel føler eg at det alltid er eg som ska driva samtalane. Eg har til og med fått ei melding der det bare står "Eg likte profilen din, så eg sender deg ei melding". Det er i og for seg greit nok det, altså. Eg klager ikkje på at eg blir lagt merke til. Men når eg prøver å fortsette samtalen ender det som oftast i noe som likner et forhør av di eg er den einaste som spør spørsmål og alt eg får tilbake er svar. Rett nok av og til ganske lange svar, men likevel. Ska da væra slik? Gjer eg noke gale? (Om da er relevant så er eg ein mann seint i tjueåra). Anonym poster: 1689fb422fe40a9fc9dac8f44d35e50a Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det er nok heller noen menn som ønsker tak i pengene dine. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 I så fall hadde de kanskje prøvd å late som om de var litt mer interessert i meg? Anonym poster: 1689fb422fe40a9fc9dac8f44d35e50a Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg stiller med liten erfaring her, men det jeg umiddelbart tenker på er at du kan skrive noe i din profil om hva du forventer deg om noen tar kontakt. Du kan jo godt skrive det du skrev her, at du synes det er hyggelig med oppmerksomhet, men vil gjerne ha noen spørsmål i samme slengen. Det er sikkert mange som ikke tør si for mye av forskjellige grunner, men skal man oppnå kontakt med noen må det litt mer til enn et hei - begge veier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå