Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til gutter/menn; hvor viktig er det at jenta er trang for dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sier vel seg selv at trangere=mer friksjon=mer stimuli. Trangt og vått er så absolutt å foretrekke i forbindelse med ren stimuli. Når det er sagt så skal det sies at i "mangel på tranghet" kan det gjøres opp for i form av bevegelser. Rotasjon og sideveis bevegelse slik at penis får ekstra kontakt med kjedevegg er alltid godt. Vil nok tro det gjelder for begge kjønn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge man ikke kan klappe der inne så er det vel ikke noe å klage på.

Og det er jo også mulig å trene opp noen muskler i området.

Knipeøvelser er tingen.

Og menn kan også trene opp sine muskler i området(Kegel)

Vil ikke røre i en bøtte med en tannpirker, if that's what you're asking.

Det hørtes ut som en dum ting å gjøre,hvem skal det være godt før.

Folk gjør nå så mye rart. :wee:

Lenke til kommentar

Har pult en dame på 21 som nylig hadde fått unge (under 1 år siden) og som generelt hadde breie hofter (ikke feit). Jeg skulle tro hun var vid, men merket ikke noe spesielt til det. Anonym poster: c60eca5e478ddca565db72374bba28cc

Hold deg unna damen min!

Jeg kan merke større forskjell fra dag til dag med samme jente, enn fra jente til jente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har noen egentlig noensinne hatt sex med noen som har vært skikkelig vid? Tror ikke akkurat at det er et stort problem, såklart, har vært borti noen som er trangere enn andre, men det har aldri vært noe problem.

ÆSJ GROSE!!!

Nå finnes det flere posisjoner og sånt som skal være gunstige hvis partneren har liten penis. Nå vet jeg ikke akkurat hva disse går ut på men det kan være verdt å søke opp.

Endret av Balthier
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...