Basslover Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hei skal kjøpe meg en 10" bil sub og to vanlige høyttalere og lurte på om jeg kunne koble det til en integrert forsterker i stedet for en forsterker som man bruker i en bil. Håper dere har noen tips for å hjelpe meg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Du kan koble det til en vanlig forsterker hjemme ja, men hva er vitsen med å kjøpe bilstereoelementer da? Skal du kun ha en sub, så må du også ha en monoutgang på forsterkeren din. Det vil være mye bedre, og enklere å kjøpe seg noen høyttalere som er ment for hjemmebruk, evt et høyttalerbyggesett. Lenke til kommentar
Basslover Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Hvor kan jeg finne et høyttlerbyggesett da? Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 antar du er glad i bass siden du kaller deg basslover? er det noen spesiell grunn til at du vil ha 10"? se om du finner deg en pakke med forsterker, høyttalere og sub, denne kan jo funke, men du ser jo med budsjettet ditt. evt. kan du jo gå for en sånn sub, koble den til 4 ohm på denne forsterkeren og dette frontsettet (sjekk hvilken størrelse det evt er brukt i bilen din så du ikke får for store eller for små høyttalere) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Suit-up, han skal ha noe å bruke hjemme, og ikke i bilen dynabel.no har høyttalerbyggesett, http://www.dynabel.no/Shop/List/Høyttalerekit/1008/1 som er veldig bra. Ellers så har vel ljudia.no noe også Lenke til kommentar
Basslover Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 ok takk for alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå