Vegabond Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hei! Jeg har lyst til og kunne slå på maskinen min for og bruke Teamviewer. Er det noen mulighet for og bruke Teamviewer til det? Og hvordan setter jeg opp? Hvis ikke, finnes det noe annet program, eller hvordan skal jeg få dette til? Jeg har aldri gjort dette før. Tips mottas med takk! Mvh Robert. Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Vil du at du skal kunne skru på pc'n trådløst? Lenke til kommentar
Del Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Skaff deg en router som støtter openwrt, så kan du gjøre det fra routeren. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Vil du at du skal kunne skru på pc'n trådløst? Ja, enten på min Samsung galaxy SII eller fra en annen datamaskin... Routeren min er en Netgear N150 WNR1000v3 ftp://downloads.netgear.com/files/WNR1000v3_SM_24SEPT2010.pdf Mvh Robert. Endret 1. juli 2012 av Vegabond Lenke til kommentar
Del Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ser dårlig ut: http://wiki.openwrt.org/toh/netgear/wnr1000 Du kan jo sjekke ut dd-wrt bilder naturligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå