Torhild Jansen Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Blomstrende hekk. Bildet er fjernet. Beskrivelse: .................................. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Tipset for bli en mindre blender.Har lest att best fokus for du mellom f8 og f11.Mangler ørlite på skarpheten her;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Tipset for bli en mindre blender.Har lest att best fokus for du mellom f8 og f11.Mangler ørlite på skarpheten her;) Takker for tipset - knipset idet jeg gikk forbi, og med kamera på auto ble det litt feil Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 At du har med både utsprugne blomster og knopper som har litt dypere farger synes jeg er bra, Ser jo at en liten kar der er på besøk, så da er det flere som liker dem Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 må henge mig på Jan Erik her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg