Pallantir Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Jeg skal skanne inn noe på pc-en min, men har mistet cd-en til skanneren. Driverne er ikke noe problem, de fins på hjemmesiden til Plustek. Problemet er at det er noen programmer for automatisk beskjæring og oppretting som ikke følger med i driverne. Og det skal skannes bøker til to skoleår på videregående (til begge "ungene" mine). Har noen denne cd-en så jeg kunne kjøpt en kopi, lastet et image ned via Sprend eller lignende? Endret 23. juni 2012 av Pallantir Lenke til kommentar
Refraction Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Prøv også kontakte dem via support siden dems og hør om de har eller kan legge ut en CD evt snailmaile den. Vet aldri, noen selskaper gjør slikt på nulltid andre vil ikke. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Verd et forsøk, men da får jeg den ikke så fort. Jeg skulle helst hatt den snarest mulig... Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hvis du går inn på siden til Optibook.. http://plustek.com/usa/products/opticbook-series/opticbook-3800/downloads.html Og laster ned den øverste driveren på siden, så følger også DI Capture med. Tror denne skal kunne gjøre det du tenker på. Lykke til Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Takk, da prøver jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå