Laila - Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Bra utsnitt.Flotte linjer;) Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 enig med de andre, bra utsnitt og fargetone Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Bra utsnitt.Flotte linjer;) Tusen takk ! Fin fargetone i bilde Tusen takk ! enig med de andre, bra utsnitt og fargetone Tusen takk ! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Meget bra linjer og komp er heilt topp,Farge/tone sto til bilde, Bilde får en til og se etter,hva er det på venstre side,hvor kommer en inn i bilde fra,hvor ender trapp,ja i det heile!! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Meget bra linjer og komp er heilt topp,Farge/tone sto til bilde, Bilde får en til og se etter,hva er det på venstre side,hvor kommer en inn i bilde fra,hvor ender trapp,ja i det heile!! Tusen takk Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Fin observasjon og vinkling - jeg liker godt kontrasten mellom betong og ugress som blir slående her. Liker fargetonen godt, men synes nok det kan virke litt blasst og kunne tenke meg mer kontrast i bildet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Fin observasjon og vinkling - jeg liker godt kontrasten mellom betong og ugress som blir slående her. Liker fargetonen godt, men synes nok det kan virke litt blasst og kunne tenke meg mer kontrast i bildet. Tusen takk Ja jeg prøver å øke kontrasten litt Trenger trene mye på å se Selvom jeg har likt å se på bilder hele mitt liv, og det fløt av fotoblader hjemme da jeg var liten, så har jeg tidligere bare sett, ikke tenkt Supert med tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg