Gå til innhold

BK: Gammel Sliter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg litt redd for å si noe på feil måte.

På V2 er det noen striper som jeg lurer på hva er. Er de lagt til for å få bilde til å virke gammelt feks., eller noe annet..?? Synes bildet er råbra og har skikkelig wow-faktor - det er derfor jeg er nysgjerrig ;-)

Stopp meg nå om du ikke vil ha sånne spørsmål på visningsbilder. ;)

Lenke til kommentar

Skulle gitt mye for å vært med og sett denne båten i full drift nede ved Sør-Georgia. En vesentlig del av ruvende norsk skipsfarthistorie.

Flott bilde.

Takker,)

fin og veleksponert bilde

Takker;)

Behagelige og fine begge 2.

V2, wow, helt rått!! Skulle ikke hatt et av dem på veggen, skulle hatt tre! :)

Ps. har ikke 60.000 ;-)

Takker...ikke 60,men 59000..hehe;)

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt redd for å si noe på feil måte.

På V2 er det noen striper som jeg lurer på hva er. Er de lagt til for å få bilde til å virke gammelt feks., eller noe annet..?? Synes bildet er råbra og har skikkelig wow-faktor - det er derfor jeg er nysgjerrig ;-)

Stopp meg nå om du ikke vil ha sånne spørsmål på visningsbilder. ;)

Du finner disse pluginene her: http://www.filterforge.com/download/ På det bildet har jeg brukt pakke 2,den med photoeffects.Disse er gratis til PS...både pc og Mac.Det en må huske på her er att filtrene ikke virker om bildet er over 3000mp i lengste lengde,da må du i så fall kjøpe programmet Filter Forge.Man legger de bare inn som plugin i ps slik...c/programfiles x86/eller programfiler/adobe/feks Elements/plugins.Da finner du de igjen i boksen filter når du åpner programmet;)

Stripene er en fake skade,som en ofte ser på veldig gamle fotografier(papirbilder).

Endret av Jan Erik Engan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nå er jeg litt redd for å si noe på feil måte.På V2 er det noen striper som jeg lurer på hva er. Er de lagt til for å få bilde til å virke gammelt feks., eller noe annet..?? Synes bildet er råbra og har skikkelig wow-faktor - det er derfor jeg er nysgjerrig ;-)Stopp meg nå om du ikke vil ha sånne spørsmål på visningsbilder. ;)
Du finner disse pluginene her: http://www.filterforge.com/download/ På det bildet har jeg brukt pakke 2,den med photoeffects.Disse er gratis til PS...både pc og Mac.Det en må huske på her er att filtrene ikke virker om bildet er over 3000mp i lengste lengde,da må du i så fall kjøpe programmet Filter Forge.Man legger de bare inn som plugin i ps slik...c/programfiles x86/eller programfiler/adobe/feks Elements/plugins.Da finner du de igjen i boksen filter når du åpner programmet;)Stripene er en fake skade,som en ofte ser på veldig gamle fotografier(papirbilder).

Tusen takk for at du deler !! :)))

Mistenkte fake skade, har noen få skikkelig gamle bilder hjemme med det samme på. Men er jo så ny, så tok sjansen på å spørre :)

Lenke til kommentar
Nå er jeg litt redd for å si noe på feil måte.På V2 er det noen striper som jeg lurer på hva er. Er de lagt til for å få bilde til å virke gammelt feks., eller noe annet..?? Synes bildet er råbra og har skikkelig wow-faktor - det er derfor jeg er nysgjerrig ;-)Stopp meg nå om du ikke vil ha sånne spørsmål på visningsbilder. ;)
Du finner disse pluginene her: http://www.filterforge.com/download/ På det bildet har jeg brukt pakke 2,den med photoeffects.Disse er gratis til PS...både pc og Mac.Det en må huske på her er att filtrene ikke virker om bildet er over 3000mp i lengste lengde,da må du i så fall kjøpe programmet Filter Forge.Man legger de bare inn som plugin i ps slik...c/programfiles x86/eller programfiler/adobe/feks Elements/plugins.Da finner du de igjen i boksen filter når du åpner programmet;)Stripene er en fake skade,som en ofte ser på veldig gamle fotografier(papirbilder).

Tusen takk for at du deler !! :)))

Mistenkte fake skade, har noen få skikkelig gamle bilder hjemme med det samme på. Men er jo så ny, så tok sjansen på å spørre :)

Har faktisk noen som går andre veien også...av oldefar til fruen..ett lite papirbilde i 10x15cm ca...som var så skadet,men har da scannet det og fikset skadene..skal legge det ut på prøverommet jeg så du får se før og etter bilde,men er mye bedre i storformat..for har det nå på veggen sammen med resten av de "gamle"... ;);)

Her finner du det... http://www.digit.no/bilde/for-etter/1044793

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...