Nilsen Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Alt du trenger for å kjøle ned prosessoren i sommer. Konkurranse: Vinn et rått vannkjølingssett Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Aldri vært borti noe annet en lukkede vannkjølings-systemer, men dette virket jo kult. Skulle gjerne bygget meg noe slikt + ekstra deler for GPU (som er det største varme kilden i min maskin atm). Noen som vet hvor jeg kan få vannkjøler til GeForce 590 btw? Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Ja! Dette settet er hjertelig velkommen i mitt Obsidian 800D Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Aldri vært borti noe annet en lukkede vannkjølings-systemer, men dette virket jo kult. Skulle gjerne bygget meg noe slikt + ekstra deler for GPU (som er det største varme kilden i min maskin atm). Noen som vet hvor jeg kan få vannkjøler til GeForce 590 btw? http://techbay.no/product.html/ek-vannblokk-for-skjermkort-fc590-gtx---acetal?category_id=172 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 det her hadde vært fint, men sannsynligheta for at eg vinn e minimal, blir jo vannkjøling på meg i sommer, så vinner jeg dette blir kostnadene minimal da Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Hadde vær tøft med et vannkjølingssett nå som jeg skal kjøpe ny maskin! Planlagte faktisk å gå for vannkjøling denne gangen. Forresten, raketten vises ikke i prisguiden... EDIT: Ny butikk ja, det forklarer vel litt. Endret 23. juni 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Alan Ammo Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Kommer jeg til å vinne dette vil du tro???? Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg har ikke vært med på de siste konkurransene, så håper lykken har samlet seg litt og da blir pc'en nesten helt komplett for å vises til alle! Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Spørsmål 3: I see what you did there.. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Planer om å bygge gaming pc i sommer, og da hadde det vært utrolig praktisk å vinne et kjølesystem, da det sparer meg for noen lapper. Men med min flaks så tviler jeg på at jeg vinner. Krysser uansett fingrene. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Spørsmål 3: I see what you did there.. Jeg har ingen anelse om hvor noen av plassene er, nå fikk du meg til å bli passe usikker! Tror ihvertfall jeg har funnet det riktige svaret! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Forresten, raketten vises ikke i prisguiden... EDIT: Ny butikk ja, det forklarer vel litt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1415284 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 heheh.. jeg søkte opp adressen til nettbutikken rakett1, endte opp i en enebolig i fredrikstad 2 Lenke til kommentar
reactorprovine Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Dere må slutte og bruke spørsmål fra deres egne artikler. Heller ha spørsmål angående produktet istedet for å prøve å få mer visninger på artiklene deres. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 heheh.. jeg søkte opp adressen til nettbutikken rakett1, endte opp i ********************** Du kan ikke komme med svarene til konkurransen. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Nå som dama har gått fra meg, huset forsvinner, jobben ser utrygg ut og bikkja må omplasseres, alt i løpet av en uke, så bør faen karma få fingeren ut av rumpa og begynne å balansere vektskåla... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå