Gun1 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Vurder å starte på dette Bachelor studiet, er det noe å satse på? Hvordan vil dere vurdere det i forhold til andre IT studier? Jobbmuligheter? Kunne tenke meg å jobbe med drift/nettverk, evt. support Vil gjerne unngå dataingeniør pga. av att jeg ikke liker matte noe særlig. Vist jeg får fagbrev fra IKT-servicefag sammen med Informasjonsbehandling (nettbasert studie) hvordan vil jobbmulighetene være tror dere? http://hist.no/informasjonsbehandling/ http://hist.no/content/46695/Oppbygging-og-sammensetning Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hva med selve faget drift? Må du ta det på nett? Lenke til kommentar
Gun1 Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Ja alt er nettbasert også "drift" Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Har selv bachelor i drift av datasystemer fra samme skole. Anbefaler sterkt å være der fysisk, og ikke ta nettbasert studie. Hvorfor? Derfor: 1) Du får mye mer praktisk erfaring. Studiene på høgskolen er delt opp i en teoretisk del som varer halve dagen, og deretter gruppeoppgaver resten av dagen. Mye praktisk erfaring, som gjør at du kan hoppe rett ut i arbeidslivet 2) Dersom du gjør en god innsats og blir kjent med lærerne (spesielt to av de, uten at jeg skal nevne navn her..) så GARANTERER JEG jobb etterpå. Disse lærerne har veldig gode kontakter mot flere firma i byen og de rekrutterer heftig fra de som har gått linja mi.. Lenke til kommentar
Gun1 Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 For meg er kun nettbasert aktuelt fordi jeg bor på en annen kant av landet og kan ikke flytte slik situasjonen er pr i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå