Gå til innhold

HJELP!! hvilken kamera skal jeg velge??

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem!! :( Jeg greier ikke å bestemme meg for hvilket kamera jeg skal kjøpe!! Jeg skal filme litt extreme stunts f.eks. jackass og mopedkjøring, så jeg trenger ett kamera som filmer godt i mørket og har god bildestabilisator! Størrelsen er viktig( jeg skal teipe kameraet fast til hjelmen eller på siden av sykkelen)Noen som forresten vet hvordan kameraet sitter best?Filmen må også kunnes legges inn på data og ut på en hjemmeside eller noe sånt.. hversåsnill å hjelp meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk! vet noen hvilket kamera som er minst mellom sony TVR-33 pg panasonic GS50? Hvor dårlig er egentlig bildet til gs50 når man bruker night mode? Hvor mye støy er det på TVR-33? og hvilke funksjoner har fjernkontrollene til kameraene(f.eks. hvis jeg putter den inn i en boks og fester den på mopeden, kan begynne å filme når som helst ved å bare trykke på kontrollen)? :-?

Lenke til kommentar

Nightshot'en til GS 50 er bare tøys, og må ikke sammenlignes med Sony's variant. Panasonic har gått for nightshot som viser fargebilde, der LCD-skjermen fungerer som belysning. Bakdelen er at det ferdige bildet minner mer om et webkamera på full oppløsning (mye rykking i bildet p.g.a. lav oppdateringsfrekvens).

Men bortsett fra dette, er Panasonic GS 50 et aldeles glimrende kamera altså :-)

Jeg har det selv, og er kjempefornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg har sony trv33. Ett meget bra kamera så langt som jeg kan se (har hatt det 1 uke bare). Meget bra night-shoot,rask fokusering ved hurtig bevegelse av kameraet,meget god kvalitet på bildet,lite og lett,bra kvalitet på både film og foto på memprysticken.Har også dette infrarøde alternativet som gjør at du kan filme i totalt mørke.Du får da ett grønnskjær, meget stilig løsning. Lykke til i ditt valg. :)

Spørmål. Vet at Sony trv33 har webkamera funksjon.Noen som vet hvordan dette fungerer? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...