paalbetten Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har et stort problem!! Jeg greier ikke å bestemme meg for hvilket kamera jeg skal kjøpe!! Jeg skal filme litt extreme stunts f.eks. jackass og mopedkjøring, så jeg trenger ett kamera som filmer godt i mørket og har god bildestabilisator! Størrelsen er viktig( jeg skal teipe kameraet fast til hjelmen eller på siden av sykkelen)Noen som forresten vet hvordan kameraet sitter best?Filmen må også kunnes legges inn på data og ut på en hjemmeside eller noe sånt.. hversåsnill å hjelp meg! Lenke til kommentar
raysv Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ta og sjekk ut sony sine cybershoot kameraer P8/P10. Siden du skal ta sånne filmsnutter så går jeg ut i fra at det er viktig at det ikke er noen limit på hvor lange disse kan være. Lenke til kommentar
paalbetten Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 jeg snakker om et videokamera! Er det noen som vet om Sony DCR-TRV12 er ett bra kamera? er det stort? Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Panasonic GS-50 er veldig lite, men fungerer desverre dårlig i mørket. Det er rimelig billig (7.200,- på mpx.no)... Lenke til kommentar
paalbetten Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 takk! vet noen hvilket kamera som er minst mellom sony TVR-33 pg panasonic GS50? Hvor dårlig er egentlig bildet til gs50 når man bruker night mode? Hvor mye støy er det på TVR-33? og hvilke funksjoner har fjernkontrollene til kameraene(f.eks. hvis jeg putter den inn i en boks og fester den på mopeden, kan begynne å filme når som helst ved å bare trykke på kontrollen)? :-? Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Nightshot'en til GS 50 er bare tøys, og må ikke sammenlignes med Sony's variant. Panasonic har gått for nightshot som viser fargebilde, der LCD-skjermen fungerer som belysning. Bakdelen er at det ferdige bildet minner mer om et webkamera på full oppløsning (mye rykking i bildet p.g.a. lav oppdateringsfrekvens). Men bortsett fra dette, er Panasonic GS 50 et aldeles glimrende kamera altså :-) Jeg har det selv, og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 GS50 er endel mindre enn TRV33, men TRV33 har bedre nightshot. TRV22 (og 19) har bedre lysfølsomhet pga større CCD enn TRV33. De er i tillegg billigere og har den samme gode nightshoten. Koser meg med min TRV22. Lenke til kommentar
paalbetten Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Er det noen som har eller vet om panasonic GS10? sett bilder av det, og det virker jæ..... bra! http://www.cyberphoto.se/pana/gs10k.jpg Er dette samme kamera som GS50 bare mindre eller er begge like liten? http://www.cyberphoto.se/pana/gs10.php Lenke til kommentar
loke65 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har sony trv33. Ett meget bra kamera så langt som jeg kan se (har hatt det 1 uke bare). Meget bra night-shoot,rask fokusering ved hurtig bevegelse av kameraet,meget god kvalitet på bildet,lite og lett,bra kvalitet på både film og foto på memprysticken.Har også dette infrarøde alternativet som gjør at du kan filme i totalt mørke.Du får da ett grønnskjær, meget stilig løsning. Lykke til i ditt valg. Spørmål. Vet at Sony trv33 har webkamera funksjon.Noen som vet hvordan dette fungerer? :o Lenke til kommentar
david-w Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg vil tror at webkamera fungerer via usb kablet.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå