CurSe Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 noen her som kan gi meg tips om hvordan jeg skal unngå at pc'n min henger seg når jeg skal spille spill i win2k? Lenke til kommentar
ripset Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 GJEM SLIPSET :smile: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hmmm..alle nye spill skal funke fint på 2k Lenke til kommentar
krille Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Eneste som funker er å lage en dualboot med W98/W2k. Eller du kan håpe at de som laget spillet, har kommet med en patch. Er spillet gammelt, er det ganske usannsynlig. Sukk. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 korsn lage eg en sånn dual dings?? en på irc sa d i går til meg,men han ante ikke hvordan man skulle gjøre det... På forh¨ånd takk Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Simpelt...du må installere et operativsystem på hver sin harddisk. F.eks win98 på c: og 2k på d: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå