alex100 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hei! jeg skal lage en vanntank til å ha en Eheim pumpe inni. men jeg vet ikke hvordan jeg skal lage den, og hva jeg skal lage den av. forslag? eneste begrensingene er: - ikke for dyrt. - ikke for vanskelig og lage. - max 18x15x18 cm størrelse (LxBxH). - ikke se for gale ut :wink: jeg ønsker mange forslag! Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 du kan vel lage den av plexi, det burde være lett. jobbet litt med plexi selv, men aldri laget noe som det skulle være vann i.....godt lim er å anbefale Plexiglass får du tak i hos nesten alle glassmestere, og lim....spør hva som er best.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 du kan vel lage den av plexi, det burde være lett. jobbet litt med plexi selv, men aldri laget noe som det skulle være vann i.....godt lim er å anbefale Plexiglass får du tak i hos nesten alle glassmestere, og lim....spør hva som er best.. ok. hva skal jeg bruke til å kutte opp plexi glasset? andre forslag mottas gjerne fortsatt. Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 til å kutte plexien kan du bruke bandsag(det brukte æ, og det ble ok) ..kan også bruke linjal og en Stanley kniv, det virker kanskje bedre trur æ.. Sitter her med toppen/lokket til en CD-spindelboks (spindel for 100 cd's), den er ca 15cm høy og diameter et par mm større en ei cd-plate(self.) den har æ tenkt på å lage mæ en tank av... ...det er bare fantasien som begrenser mulighetene(eller mangel på sådan :wink: ) se deg rundt i rommet ditt, på hobbyrommet/boden eller i garagen hjemme hos deg. noe finner du nok som kan gi deg ide'er ..f.eks; en liten malingsboks(0.33l) --må da kunne være en mulighet, hva vet æ Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 ok. takker for svar. har tenkt på det selv. men tror det blir litt vanskelig å få tak i plexi glass jeg kan bruke. men skal prøve. er fortsatt åpen for andre forslag om noen skulle ha noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå