Gå til innhold

Skoleoppgave: Analyse av musikkvideo

iver89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe... men hva slags jobb det er .. vil du ikke svare på .. eller ? :-?
Hehe... Jeg leverer PC-er og telefoner, kobler opp, installerer, dirty work innen infrastruktur i et svært firma. Kan du si. I første halvår kjøpte vi ca. 400 PC-er fra Dell, og nesten tilsvarende antall PC-er fra Compaq (HP) via Ementor.

Så vi har mye å gjøre, derav den über-lange ventetiden!

Nå skal jeg se Schism-videoen.

Lenke til kommentar
får laste ned litt tool da, aldri hørt om dem før

Ja, det får du ta å gjøre.

Du er vel ikke en popjævel eller noe? Og hvis du er det så har du vel ikke lyst til å fortsette med det. Har du? Nei, så last ned!

Popjævel? Hører på det meste, artister som Michael Jackson osv, men ikke moderene pop, som den de sender på MTV, ZTV, den er rett og slett for kjedelig/teit/stygg/irriterende.

Lenke til kommentar
Popjævel? Hører på det meste, artister som Michael Jackson osv, men ikke moderene pop, som den de sender på MTV, ZTV, den er rett og slett for kjedelig/teit/stygg/irriterende.
Yeah yeah.. Sjekket du Tool-videoene? En av de, ihvertfall? Fortell hva det ble, og hele tolkingen skal ut på forumet... :-)

Wabby: Hehe... Skal ha det i bakhodet!

Lenke til kommentar
synes det er hardt å kreve en tool tolkning(...)

Sant nok. Men personlig synes jeg det ligger større utfordring (og mer kred) i å tolke enten Pulp eller Flaming Lips (jfr. min forrige post). Glimrende musikkvideoer, fantastiske låter, dype tekster, mye symbolikk, mye følelser. Lett å score høyt på for en skarping.

Forresten, nå begynner det å bli mange Tool-fans her.. Ikke negativt, jeg har skivene selv.

Lenke til kommentar

Ja, det er bra med Tool-fans. Jeg mener at det bandet er det største bandet i verden, og blir bare glad av at folk virkelig liker de.

En annen ting kan bli å tolke en Rage Against the Machine sang. De har jo, som vi vet, alltid et dypt politisk syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...